فروش تخصصی لوازم یدکی برلیانس با بهترین قیمت

فروش تخصصی لوازم یدکی برلیانس با بهترین قیمت

 مجموعه آسا یدک با سال‌ ها سابقه در زمینه ارائه انواع لوازم یدکی برلیان با بهترین قیمت و بالاترین کیفیت ارائه می‌ نماید. در ادامه همراه ما باشید تا در مورد خرید لوازم یدکی برلیانس بیشتر بدانید. ابتدا لازم است در مورد این خودروها را بشناسید تا بتوانید انواع لوازم یدکی و قطعات برلیانس را به‌ راحتی تشخیص دهید.

 برلیانس یکی از خودروهای بسیار مشهور در ایران محسوب می‌ شود که خرید لوازم یدکی آن با کیفیت بالا اهمیت بسزایی دارد. تقریباً تمامی خودروها پس‌ از مدتی استفاده دچار فرسودگی شده و لازم است که تجهیزات و قطعات آن‌ ها با قطعات جدید جایگزین کرد. اکثر افراد علاقه دارند با تعویض اجزای فابریک ماشین رنگ و لعاب بیشتری به آن ببخشند. در ادامه ما مهم‌ ترین لوازم یدکی خودرو برلیانس را بررسی می‌ کنیم و به شما می‌ گوییم که در هنگام خرید باید چه مواردی را در نظر داشته باشید.

فروش تخصصی لوازم یدکی برلیانس با بهترین قیمت
لوازم یدکی برلیانس با بهترین قیمت

 نقد و بررسی ماشین برلیانس

 ابتدا در سال ۱۹۹۲ برلیانس در چین تأسیس شد. در اوایل این شرکت تحت نظر چین بود اما با توجه به بحران‌ های مالی که برای آن به‌ وجود آمد، توسط شرکت TF Securities خریداری شد. در سال ۱۳۹۳ شرکت ایرانی پارس خودرو همکاری خود را با این کمپانی آغاز کرد. پس‌ از این همکاری انواع و اقسام خودروها با مارک برلیانس مثل سدان، هاچ‌ بک و کراس اوور ارائه شدند که این یکی از نقاط قوت این خودروها به شمار می‌ رود.

 بررسی خرید لوازم یدکی برلیانس با توجه به قیمت آن‌ ها

 قیمت لوازم یدکی خودروها و همچنین هزینه تعمیرات آن‌ ها تا حد زیادی به نوع خودرو بستگی دارد. بعضی خودروها هستند لوازم یدکی آن‌ ها خیلی گران است و بسیار سخت در بازار پیدا می‌ شود؛ به‌ همین خاطر می‌ گوییم که اصلاً ارزش خرید ندارند اما خودروهای برلیانس اصلاً این‌ گونه نیستند. قیمت لوازم یدکی آن‌ ها به‌ خصوص در مدل‌ های برلیانس اچ ۳۳۰ و برلیانس اچ ۳۲۰ بسیار به صرفه و مناسب است.

 شما می‌ توانید پیش‌ از خرید قیمت محصولات موردنظر را در فروشگاه‌ های مختلف بررسی نمایید و مناسب‌ ترین آن‌ ها را انتخاب کنید. البته توجه داشته باشید که باید قطعات حتماً اصل باشند و نسبت‌ به فروشگاه انتخابی اعتماد کامل داشته باشید.

 خرید لوازم یدکی برلیانس و دسته بندی طبقات

 برای لوازم یدکی خودرو برلیانس ۳ دسته متفاوت داریم که شامل لوازم یدکی مربوط به جلوبندی، لوازم یدکی مربوط به بدنه و همچنین لوازم یدکی مربوط به تزیینات هستند. در ادامه هر کدام از این انواع لوازم یدکی را بررسی خواهیم کرد.

 لوازم یدکی جلوبندی

 یکی از مهم‌ ترین بخش‌ های هر خودرویی جلوبندی آن است که باید قطعات استفاده‌ شده در آن از کیفیت عالی برخوردار باشند. جعبه فرمان، دیسک چرخ، توپی چرخ، کمک‌ فنر جلو، بلبرینگ چرخ، چرخ جلو، بوش طبق، میل موجگیر، سیبک طبق، طبق، سیبک فرمان و همچنین بازویی فرمان از قطعات و تجهیزاتی هستند که در جلوبندی خودرو استفاده می‌ شوند. یکی از معمولی ترین کارهایی که توسط تعمیرکار و مکانیک ماشین انجام می‌ شود همین تعویض لوازم یدکی جلوبندی است.

بیشتر بخوانید  بررسی کیفیت لوازم یدکی آریو

 لوازم یدکی بدنه

 یکی دیگر از بخش‌ های مهمی که نیاز به لوازم یدکی دارد بدنه خودرو است. بدنه خودرو شامل درب‌ های جانبی، کاپوت عقب، کاپوت جلو، چراغ عقب و جلو، گلگیرها، مه شکن، چراغ دنده عقب، قاب مه شکن، سپر عقب و جلو، سقف و جلو پنجره می‌ باشد. قطعات ذکر شده از جمله مواردی هستند که نیاز به تعویض دارند و روزانه متقاضیان زیادی برای خرید این نوع لوازم یدکی اقدام می‌ کنند. هزینه مربوط به لوازم یدکی بدنه نسبت‌ به سایر لوازم یدکی و به‌ خصوص در خودروهای لوکس گران‌ تر است.

 یدکی جات تزئینی

 امروزه در خیابان‌ ها ماشین‌ های بسیار زیادی را می‌ بینیم که تزیینات متفاوتی انجام داده‌ اند تا خودروهای خود را نسبت‌ به سایر مدل‌ های مشابه متفاوت کنند‌. در واقع این افراد قطعات فابریک دکور خودرو را تعویض می‌ کنند. مثلاً برخی از لوازمی که برای تزیین استفاده می‌ شوند شامل روکش، آینه وسط و آویزهای زینتی هستند.

فروش تخصصی لوازم یدکی برلیانس با بهترین قیمت
لوازم یدکی برلیانس

 آیا فروشگاه آسایدک همه‌ لوازم یدکی برلیانس را موجود دارد؟

 در سایت آسا یدک می‌ توانید انواع و اقسام لوازم یدکی برلیانس را به‌ راحتی پیدا کنید. این فروشگاه تمامی لوازم یدکی برلیانس اچ ۳۳۰ و اچ ۳۲۰ را با بهترین کیفیت و مناسب‌ ترین قیمت ارائه می‌ کند تا بتواند رضایت مشتریان خود را خود را جلب نماید.

 یکی از مزیت‌ ها و ویژگی‌ های آسا یدک این است که اصالت کالای خود را تضمین می‌ نماید و شما می‌ توانید با خیال راحت به‌ صورت آنلاین قطعه مورد نظر خود را خریداری کنید. همچنین با وجود امکان خرید آنلاین دیگر نیاز نیست شما وقت خود را در خیابان‌ های شلوغ و پرترافیک هدر دهید و تنها با یک کلیک می‌ توانید لوازم یدکی مورد نیاز خود را تهیه کنید و در کمترین زمان ممکن درب منزل تحویل بگیرید.

 در آخر

 ما سعی کردیم هر چه لازم است تا در مورد لوازم یدکی برلیانس بدانید را بررسی کنیم. شما می‌ توانید لوازم یدکی برلیانس با بهترین قیمت را به‌ صورت آنلاین از مجموعه آسا یدک خریداری کنید. چنانچه در این زمینه خرید نیاز به کسب اطلاعات بیشتر دارید می‌ توانید با کارشناسان مجموعه آسا یدک در ارتباط باشید تا شما را راهنمایی کند.

 

بيشتر بخوانيد:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

× Chat Now