لوازم یدکی برلیانس

اگر قصد خرید لوازم یدکی برلیانس دارید. باید بدانید که بازرگانی آسا یدک فروشگاه تخصصی لوازم یدکی خودرو های چینی مثل لوازم یدکی چانگان، لوازم یدکی آریو و خودرو ی برلیانس است. تمامی قطعات خودرو های چینی رو میتوانید بدون واسطه و با قیمت بسیار مناسب از فروشگاه آسا یدک تهیه کنید. تمامی قطعات خودرو های چینی که در آسا یدک به فروش میرسد دارای گارانتی و ضمانت اصالت کالا است. برای خرید لوازم یدکی برلیانس میتوانید با آسا یدک تماس بگیرید و قطعه ی مورد نظر خود را درب منزل تحویل بگیرید.

محصولات لوازم یدکی برلیانسمشاهده همه محصولات

برای قیمت تماس بگیرید
برای قیمت تماس بگیرید
برای قیمت تماس بگیرید
برای قیمت تماس بگیرید
برای قیمت تماس بگیرید
برای قیمت تماس بگیرید
برای قیمت تماس بگیرید
برای قیمت تماس بگیرید
برای قیمت تماس بگیرید
برای قیمت تماس بگیرید
برای قیمت تماس بگیرید
برای قیمت تماس بگیرید
برای قیمت تماس بگیرید
برای قیمت تماس بگیرید
برای قیمت تماس بگیرید

 شرکت خودرو سازی چینی برلیانس اتو

برلیانس اتو یک شرکت خودروسازی چینی است که کار آن مونتاژ و به قول معروف سرو هم کردن خودرو های شرکت هایی مثل بی ام و ، میتسوبیشی موتورز ،تویوتا و … می باشد.
با توجه به اسم شرکت هایی که برلیانس اتو با آن ها کار می کند نشان می دهد که این شرکت در مسیر پیشرفت روز افزون و همچنین شناخته شده تر است.
پس برسی و تحقیق درباره ی این غول صنعت اتومبیل سازی چینی خالی از لطف نیست.

سنگ بنای شرکت خودرو سازی برلیانس اتو در سال 1992، اوسط « یانگ رونگ » بنا نهاده شد. شرکت برلیانس اتو  در بازه ی بین 1992 تا 2002 تنها به تولید مینی بوس مشغول بود.
از سال 2003 با جهشی بزرگ با عقد قرارداد مشکارتی با بی ام دبلیو  پا به عرصه ی مونتاژ خودرو های سواری شهری گذاشت.

تا سال 2012 این شرکت با ساخت و مونتاژ 650 هزار دستگاه اتومبیل سواری با کیفیت پیشرفت روز افزون و جایگاه مناسبی در بازار خودروسازی چین به دست آورد.
تا جایی که در آن سال ششمین شرکت خودروسازی چینی شد. با پیشرفت این شرکت، طبیعتا سهام آن هم ارزش گرفت و در بازار بورس هایی نظیر ( بورس اوراق بهادار هنگ کنگ و بورس فرانکفورت المان ) معامله می شود.

18-min

ورود برلیانس به بازار ایران

با توجه به افزایش قیمت سرسام آور خودرو های آلمانی ، آمریکایی ، ایتالیایی و یا انگلیسی در ایران و کاهش ارزش ریال و هم چنین نبود کیفیت مطلوب نسبت به قیمت در خودرو های ایرانی، خودرو های چینی توجه بسیاری را در ایران جلب کرده است.
به جرات می توان گفت که در کنار رفبای بزرگی همچون هایما ، چری و … شاید اولین خودروی چینی که در ذهن هر ایرانی می آید خودرو های برلیانس می باشد.
زیرا بدنه ی سریH300 خودرو برلیانس بسیار شبیه به BMW طراحی شده است.
و دلیل محبوبیت برلیانس در همین است که در کنارزیبایی کیفیت مناسب و مطلوبی نسبت به قیمت خود ارائه می دهد.

طبیعتا مقایسه تولیدات شرکت برلیانس اتو با نمونه های اروپایی و آمریکایی خیلی منصفانه نباشد. چرا که شرکت های چینی در عرصه ی خودروسازی بسیار نو و تازه کار محسوب می شوند. و مسیر دور و درازی در سر بالایی پیشرفت باید طی کنند. تا هم نظر مصرف کنندگان و عاشقان اتومبیل و هم غول های خودروسازی اروپایی و آمریکایی را به خود جلب کنند. متاسفانه این شرکت در حال حاضر قرارداد مونتاژ خود را که با شرکت های پارس خودرو و سایپا عقد کرده بود. را لغو کرده است . و در حال حاضر در ایران فعالت نمی کند و از بازار ایران خارج شده است.

پس به دلیل کاهش سطح خدمات پس از فروش مثل تهیه لوازم یدکی برلیانس که برای تعمیر و نگهداری هر خودرویی نیاز است کاهش یافته است.
همین مساله باعث پخش شدن جنس های نامرغوب. در بازار و ادعا های بی پایه و اساس برای ارائه ی خدمات صحیح و درست به هموطنان عزیز شده است.
بازرگانی آسا یدک مفتخر است با کادری مجرب و کاربلد پس از نیاز سنجی از شما هموطن محترم و عیب یابی از طرف کارشناسان شرکت به شما این تضمین را می دهد.

که اولین خرید شما آخرین خریدتان نخواهد بود. حالا که صحبت از لوازم یدکی برلیانس و جایگزین آن ها شد. بهتر است برخی از لوازم یدکی پر استفاده و مهم را در در این خودرو یعنی محصولات برلیانس را با هم برسی کنیم.

مهم ترین لوازم یدکی برلیانس

1- پیستون موتور برلیانس : این قطعه که جز جدا نشدنی از موتور های احتراقی است. به صورت استوانه ای شکل و تو خالی طراحی شده است.
و در واقع به صورت رفت و برگشتی در سیلندر موتور ترکیب سوخت و هوا را درون سیلندر ها متراکم می کند. و این مخلوط را برای احتراق آماده می کند.
جنس پیستون ها باید با توان انتقال حرارت بالا ساخته شود. چرا که در عمل رفت و برگشت به سیلندر ممکن است با افزایش هر چه بیشتر دما و احتراق مکرر درون سیلندر به بدنه ی آن بچسبد و عملکرد موتور را دچار اختلال کند.

بنر
665-min

نگاهی دقیق تر به پیستون برلیانس

پیستون به نوعی وظیفه ی انتقال نیروی پیشرانه ی خودرو به دیگر بخش های دیگر آن را بر عهده دارد. به دلیل حرکت فلز در فلز درون سیلندر پیستو دارای لقی مناسبی است که پیستون به راحتی در آن حرکت کند.
فاصله ی بین پیستون و سیلندر را روغن پر می کند تا به روان کردن عملکرد آن کمک کند. و از ساییدگی احتمالی بر اثر سرعت رفت برگشت بالا کاهش یابد.
حال اگر به هر دلیل پیستون موتور خودرو ی ما دچار عیب شد کافی است با بازرگانی آسا یدک که وارد کننده  و عرضه کننده لوازم یدکی برلیانس است. تماس بگیرید تا به سرعت این قطعه ی بسیار مهم رو برای خود روی خود  تهیه کنید.

2- شاتون ( connecting rod ) برلیانس : یکی دیگر از اجزای مهم موتور شاتون می باشد. که وظیفه ی آن ارتباط بین میل لنگ با پیستون است. شاتون دارای دو سر بزرگ و کوچک است. که سر بزرگ آن به میل لنگ و سر کوچکش به پیستون متصل است.
جنس به کار رفته در شاتون ها فولاد می باشد. دلیل استفاده از این جنس در شاتون این است که ضرباتی که پیستون وارد می کنید اول به شاتون و سپس به میل لنگ وارد شده تا حرکات دورانی موتور به بهترین شکل انجام شود.  پس باید شاتون از استحکام خوبی برخوردار باشد. شاتون ها دارای جزئیات زیادی هستند. که هر یک باید در جای مناسب خود برسی شود. اگر نیاز به این قطعه یدکی برلیانس یعنی شاتون برلیانس دارید با آسا یدک تماس بگیرید.

 3- سیبک فرمان ( Ball joint ) برلیانس : عکس العمل سریع در مواقع حساس و تغییر جهت مناسب بسیار حیاتی و مهم است.
که به آن به اصطلاح هندلینگ خودرو می گویند. سیبک فرمان یکی از قطعات مهم در خودرو محسوب می شود.
وظیفه ی این قطعه ایجاد ارتباط بین چرخ ها و سیستم تعلیق به عنوان واسطه برای چرخش چرخ ها می باشد. و در واقع باعث حرکت دورانی و چرخشی در زمان مناسب می شوند.

نگاهی دقیق تر به سیبک برلیانس

سیبک یک قطعه ی کروی شکل می باشد. که یک بازو به آن وصل شده است. جنس محفظه ی سیبک از فولاد می باشد. و داخل این محفظه لایه ی لاستیکی وجود دارد. که سیبک داخل آن حرکت دورانی و چرخشی انجام می دهد. که این حرکت باعث می شود بازویی متصل به سیبک در جهات مختلف حرکت کند. در واقع سیبک به چرخ ها جهت دلخواه راننده را می دهد.
احتمالا شما نیاز به سیبک برلیانس داشته باشید. اگر این چنین است میتوانید برای تهیه این قطع یدکی با واردکننده قطعات یدکی برلیانس تماس بگیرید.تا کارشناسان آسا یدک شما رو راهنمایی کنند.

دیگر قطعات یدکی برلیانس

  • شامل گلگیرها
  • درها
  • سپرها
  • در باک بنزین برلیانس
  • چراغ دنده عقب برلیانس
  • دسته موتور
  • سینی زیر موتور
  • سیبک ها
  • طبق ها
  • اتاق
  • یونیت ایربگ برلیانس
  • کاسه نمد و نشیمنگاه عقب میلنگ
  • داشبوردفرمان
  • کلیدهای فلاشر
  • دکمه های سانروف و …می باشند.
لوازم یدکی

در واقع حدود 60 درصد از لوازم خودرو برلیانس چینی است. از آنجایی که صاحبان خودرو چینی برای خرید قطعات با مشکل مواجه شدند، اما بیشتر لوازم یدکی برلیانس در فروشگاه اینترنتی بازرگانی آسا یدک با ضمانت اصالت موجود است. کافی است با تلفن های درج شده ی شرکت تماس بگیرید.

 

قطعات یدکی برلیانس v5 

قطعات یدکی برلیانس v5 را از بازرگانی آسایدک بخواهید. آسایدک تمامی قطعات یدکی برلیانس v5 را به صورت اورجینال با بهترین قیمت و بهترین کیفیت برای شما ارسال خواهد کرد. تمامی لوازم یدکی خودروی v5 با ضمانت نامه ی بازرگانی آسایدک ارائه میشود. فاکتور با مهر رسمی شرکت برای شما عزیزان ارسال خواهد شد.
برای خرید انواع لوازم یدکی خودرو v5 قطعات موتوری برلیانس وی5 یا قطعات بدنه ی bereliance v5 میتوانید همین الان با شماره ی 09123908302 تماس بگیرید. و یا در واتساپ آسایدک برای ما پیام بگذارید تا در اولین فرصت با شما عزیزان تماس بگیریم.

خرید لوازم یدکی برلیانس در نقاط مختلف کشور

  • لوازم یدکی برلیانس ارومیه
  • لوازم یدکی برلیانس اصفهان
  • لوازم یدکی برلیانس اهواز
  • لوازم یدکی برلیانس تبریز
  • لوازم یدکی برلیانس تهران
  • لوازم یدکی برلیانس تهرانپارس
  • لوازم یدکی برلیانس کرمانشاه
  • لوازم یدکی برلیانس مشهد

فرقی نمی کند در کدام نقطه از ایران به دنبال لوازم یدکی برلیانس هستید، شما میتوانید قطعه مورد نظر خود را به راحتی به مجموعه آسایدک سفارش داده و محصول خود را درب منزل تحویل بگیرید.

قیمت و خرید لوازم یدکی برلیانس

قیمت لوازم یدکی برلیانس به دلیل وارداتی و اورجینال بودن قطعات یدکی مقدار ثابتی ندارد و وابستگی زیادی به قیمت دلار دارد . برای دریافت قیمت قطعات یدکی برلیانس میتوانید با کارشناسان ما در آسا یدک تماس حاصل فرمایید تا بهترین قیمت روز قطعات یدکی برلیانس را به شما ارائه دهند .

 

خرید اینترنتی لوازم یدکی برلیانس

در فروشگاه آسا یدک خرید لوازم یدکی برلیانس به صورت حضوری و اینترنتی امکان پذیر است؛ پس کافی است با یک تماس خرید خود را از این مجموعه انجام دهید . خرید قطعات یدکی برلیانس از این فروشگاه با ضمانت اصالت کالا و گارانتی شرکتی همراه است .

آسا یدک یکی از مطرح ترین فروشگاه اینترنتی لوازم خودرو برلیانس در سراسر کشور است که این قطعات را با مناسب ترین قیمت در بازار به فروش میرساند. این قطعات چه به صورت عمده و چه به صورت خرده برای خریدارن عزیز به سراسر کشور فرستاده شده و به دست این عزیزان میرسد. برای سفارش لوازم یدکی برلیانس با شماره 09123908302 تماس حاص فرمایید.

سخن پایانی با خوانندگان عزیز بازرگانی آسا یدک

تا اینجا قطعاتی که نیازمند حرکت یک خودرو می باشد میباشد، و نبود آن باعث می شود که حرکت خودرو عملا ممکن نشود، را باهم برسی کردیم برای اطلاعات بیشتر در مورد هر یک از دسته بندی های لوازم یدکی برلیانس میتوانید به منوی لوازم یدکی خودرو برلیانس و مدل های مختلف آن مراجعه کرده. و یا با کارشناسان شرکت آسا یدک تماس حاصل فرمایید.