معرفي اصلي ترين لوازم يدكي برليانس

معرفي اصلي ترين لوازم يدكي برليانس

 برای خرید اصلی‌ ترین لوازم یدکی برلیانس باید به یکسری نکات کلیدی توجه داشته باشید تا بتوانید کیفیت لوازم یدکی را به‌ خوبی تشخیص دهید و جنس اصل و باکیفیت خریداری کنید. تأکید می‌ کنیم حتماً به اصل بودن قطعات خودرو توجه داشته باشید؛ زیرا اگر لوازم کیفیت مطلوبی نداشته باشند شما را با چالش‌ های زیادی روبرو خواهند کرد. اگر قصد خرید اصلي ترين لوازم يدكي برليانس را دارید، در ادامه همراه ما باشید.

 چرا اصل بخریم؟

 استفاده از لوازم یدکی اصلی برای برلیانس یکی از نکات بسیار مهم و قابل‌ توجه است. شما با خرید قطعات اصلی از ایجاد مشکلات دیگر در خودرو جلوگیری می‌ کنید و دیگر در عملکرد سایر قطعات اختلال ایجاد نخواهد شد. لازم به ذکر است لوازم یدکی برلیانس اصلی دارای کیفیت و راندمان بالاتری در مقایسه با لوازم غیر اصل و افتر مارکت هستند.

 تفاوت قطعات اصلي و افتر ماركت برلیانس چیست؟

 در برخی از کشورهای آسیای شرقی نظیر چین، تایوان و غیره توسط شرکت‌ های افتر مارکت قطعات خودروها تولید و عرضه می‌ شود. این قطعات تقریباً از نظر ظاهری فرقی با مدل‌ های اصلی ندارند ولی از نظر کیفی با لوازم یدکی اصلی تفاوت‌ های بسیاری خواهند داشت. تفاوت در کیفیت به‌ معنای بی‌ کیفیت بودن آن‌ ها نیست حتی در برخی موارد کیفیت افتر مارکت بهتر از قطعات اصلی نیز هست. تنها علتی که باعث تفاوت بین قطعه اصلی و افتر مارکت می‌ شود که همه ترجیح می‌ دهند قطعه اصلی را خریداری کنند، کیفیت سیم‌ کشی، لحیم‌ کاری و استاندارد بودن شیوه ساخت لوازم اصلی است.

معرفي اصلي ترين لوازم يدكي برليانس
اصلي ترين لوازم يدكي برليانس

 تفاوت لوازم بدنه ایرانی و اصلی برلیانس چیست؟

 در ۲ سال اخیر دیده شده که لوازم یدکی برلیانس توسط شرکت‌های ایرانی تولید می‌شود. این قطعات شامل قطعات بدنه هستند. همچنین کیفیت متریال پایین‌تری به نسبت لوازم وارداتی دارند.

اصلي ترين لوازم يدكي برليانس را از کجا بخریم؟

 برخی صاحبان خودروهای برلیانس فکر می‌ کنند اگر به تعمیرگاه‌ های مربوطه مراجعه کنند، می‌ توانند وسایل اصلی خودروهای خود را پیدا کنند اما این باور بسیار غلط است. اتفاقاً قطعات تعویضی در تعمیرگاه‌ های خودرو کیفیت مطلوبی ندارند یا این‌ که توسط شرکت‌ های متفرقه عرضه شده‌ اند. بنابراین عمر کوتاهتری در مقایسه با لوازم یدکی اصلی خواهند داشت. امروزه پیشرفت تکنولوژی بستری را ایجاد کرده که مردم می‌ توانند به‌ راحتی قطعات اصلی از تقلبی را با کمی جستجو تشخیص دهند و با توجه به نوع بسته‌ بندی، لیبل های اصلی و کیفیت تولید قطعات اصل را پیدا کنند.

 هزینه نگهداری برلیانس زیاد است یا کم؟

 زمانی‌ که خودروهای برلیانس وارد شدند، در ابتدا اصلاً خدمات پس‌ از فروش خوبی نداشتند و قطعات آن‌ ها به‌ سختی در بازار پیدا می‌ شد. ولی با گذشت زمان و با توجه به استقبال بسیار زیاد عموم از این خودرو خدمات آن بهبود داده شد. به‌ همین خاطر زمانی‌ که برلیانس کراس وارد شد دیگر با چنین مشکلی مواجه نبود و خریداران به‌ راحتی و بدون تردید می‌ توانستند خرید خود را انجام دهند. در حال‌ حاضر نیز قطعات خودروهای برلیانس با کیفیت بسیار عالی در بازار یافت می‌ شود و دیگر لازم نیست تا صاحبان این خودرو وقت زیادی را برای پیدا کردن این قطعات صرف کنند.

بیشتر بخوانید  علائم خرابی سنسور میل سوپاپ خودرو آریو

 طول عمر اصلي ترين لوازم يدكي برليانس است؟

 عمر لوازم یدکی برلیانس نیز مانند بسیاری از محصولات دیگر ارتباط مستقیمی با کیفیت ساخت دارند. به‌ طور کلی می‌ توان گفت که قطعات برلیانس از کیفیت بسیار مطلوبی برخوردار هستند. به‌ همین خاطر قیمت بالاتری نسبت‌ به رده‌ های ایرانی خود دارند. اما توجه داشته باشید به‌ خاطر کیفیت بسیار بالا و طول عمر نسبتاً طولانی که دارند، دیرتر خراب خواهند شد. توجه داشته باشید لوازم یدکی تقلبی و غیر اصل هیچکدام از استانداردهای لازم را نداشته و خیلی زود خراب می‌ شوند.

معرفي اصلي ترين لوازم يدكي برليانس
لوازم يدكي برليانس

 معرفی اصلي ترين لوازم يدكي برليانس

 مهم ترین و اصلی‌ ترین لوازم یدکی خودروهای برلیانس که در سایت آسا یدک می‌ توانید تهیه کنید عبارت‌ اند از:

  •  لوازم یدکی برلیانس مربوط به جلوبندی: معمولاً لوازم یدکی که به جلوبندی خودروی برلیانس مربوط هستند، اهمیت بسیار زیادی دارند و برای خرید آن‌ ها باید از افراد کارشناس کمک بگیرید. از جمله لوازم یدکی جلو بندی می‌ توان به بوش طبق، بازویی فرمان، سیبک فرمان، میل موجگیر، جعبه فرمان، چرخ، دیسک چرخ اشاره کرد.
  •  لوازم یدکی برلیانس مربوط به بدنه: از دیگر لوازمی یدکی که بالاترین میزان فروش را دارند می‌توان به لوازم یدکی بدنه برلیانس اشاره کرد. لوازمی چون مه شکن، چراغ دنده عقب، قاب مه شکن، سپر عقب و جلو، سقف، جلو پنجره، درب‌ های جانبی، گلگیرها، کاپوت عقب، چراغ عقب و جلو در این دسته از لوازم یدکی بدنه قرار می‌ گیرند.
  •  لوازم یدکی برلیانس مربوط به تزئینات: برخی لوازم یدکی خودروی برلیانس در دسته وسایل تزیینی قرار می‌ گیرند و در فروشگاه‌ ها به عنوان آپشن به فروش می‌ رسند.

 در آخر

 اگر شما نیز صاحب یکی از خودروهای برلیانس هستید، می‌ توانید برای خرید اصلي ترين لوازم يدكي برليانس از طریق سایت آسا یدک اقدام نمایید و سفارش خود را ثبت نمایید و سپس محصول مورد نظر را در موعد مقرر درب منزل تحویل بگیرید.

 

بیشتر بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

× Chat Now