تفاوت لوازم یدکی اصلی و متفرقه برلیانس

تفاوت لوازم یدکی اصلی و متفرقه برلیانس

پس‌ از خرید خودرو تهیه قطعات اصلی و لوازم یدکی آن از اهمیت زیادی برخوردار می‌ باشد. اگر قصد خرید لوازم یدکی برلیانس را دارید باید حتما در مورد کیفیت لوازم یدکی شناخت کاملی داشته باشید. این‌ که مجموعه ما تاکید می‌ کند حتما برای خودروی خود لوازم اصلی و باکیفیت را خریداری کنید، به این خاطر است که اگر قطعه موردنظر خراب شود می‌ تواند شما و خودرویتان را با چالش‌ های زیادی رو به‌ رو کند. در ادامه همراه ما باشید تا با تفاوت لوازم یدکی اصلی و متفرقه برلیانس آشنا شوید.

چرا باید لوازم یدکی اصلی بخریم؟

یکی از مواردی که باید حتما مورد نظر داشته باشید استفاده از لوازم یدکی اصلی برلیانس می‌ باشد. شما با این کار به سلامت خودروی خود کمک می‌ کنید و اگر قطعه‌ ای در خودرو آسیب ببیند دیگر اختلالی در روند کاری دیگر قطعات ایجاد نخواهد کرد. با توجه به تحقیقاتی که انجام‌ شده است، قطعات اصلی از کیفیت بالاتر و راندمان بیشتری نسبت‌ به لوازم افتر مارکت برلیانس دارا می‌ باشند.

تفاوت لوازم یدکی اصلی و متفرقه برلیانس
تفاوت لوازم یدکی اصلی و متفرقه برلیانس

تفاوت لوازم یدکی برلیانس اصلی و افتر مارکت چیست؟

بسیاری از قطعات خودروها در برخی کشورهای آسیای شرقی مثل چین و تایوان و غیره توسط شرکت‌ های افتر مارکت تولید می‌ شوند. ممکن است در ظاهر این قطعات هیچ تفاوتی با نمونه اصلی لوازم‌ یدکی نداشته باشند اما از نظر کیفی تفاوت‌ های بسیار زیادی با لوازم یدکی اصلی دارند. این تفاوتی که می‌ گوییم به‌ معنای بی‌ کیفیت بودن کالا نیست حتی در برخی موارد کیفیت افتر مارکت بهتر از قطعات اصلی نیز می‌ باشد.

کیفیت لحیم‌ کاری، سیم‌ کشی و استاندارد بودن شیوه ساخت لوازم یدکی دلیل اصلی می‌ باشد که قطعه اصلی را به افتر مارکت ترجیح دهیم.

تفاوت لوازم بدنه متفرقه و اصلی برلیان چیست؟

اخیراً شاهد روی کار آمدن شرکت‌ های مختلف در زمینه ساخت لوازم یدکی برلیانس هستیم. این قطعات، لوازم بدنه خودرو را نیز شامل می‌ شوند که کیفیت متریال آن‌ ها بسیار پایین بوده و خرید آن‌ ها اصلا توصیه نمی‌ شود. در صورتی‌ که اگر شما یک لوازم اصلی را خریداری کنید تا سال‌ های طولانی برای شما کارکرد و کیفیت آن را حتی با یک نگاه متوجه خواهید شد.

لوازم یدکی اصلی برلیانس را از کجا بخریم؟

برخی افراد فکر می‌ کنند اگر به تعمیرگاه‌ های مربوط به برلیانس مراجعه کنند بهترین سرویس و لوازم را دریافت خواهند کرد. اما این یک باور به‌ شدت اشتباه بوده که در میان همه مردم جا افتاده‌ است. توجه داشته باشید که قطعات تعویض شده در تعمیرگاه خودرو دارای کیفیت لازم نیستند و یا توسط شرکت‌ های متفرقه ارائه شده‌ اند. در نتیجه از عمر کوتاه‌ تری نسبت‌ به لوازم یدکی اصلی برخوردار بوده و حتی کیفیت بسیار پایین‌ تری را دارا می‌ باشند.

بیشتر بخوانید  کاربرد شلگیر در خودروهای برلیانس

امروزه وجود اینترنت باعث شده‌ است که شما بتوانید به‌ راحتی با کمی جستجو توانایی لازم برای تشخیص قطعات اصلی از تقلبی را به دست آورید. حالا ممکن است بتوانید از نشانه‌ هایی بر روی بسته‌ بندی، لیبل های اصلی، کیفیت تولید و غیره قطعات اصلی را از متفرقه تشخیص دهید.

در مورد هزینه نگهداری خودروهای برلیانس بیشتر بدانید!

از ابتدا که خودروهای برلیانس وارد بازار شدند خدمات پس‌ از فروش خوبی نداشتند و حتی به‌ سختی قطعات یدکی آن‌ ها یافت می‌ شد اما امروزه و با گذشت زمان و به خاطر استقبال مشتریان کیفیت خدمات بهبود یافته‌ است. در واقع وقتی خودرو لیانس کراس وارد بازار شد با چنین مشکلاتی مواجه نبود و خریداران به‌ راحتی و با اطمینان کامل به سراغ خرید برلیانس کراس می‌ رفتند. در حال حاضر نیز تمامی لوازم یدکی برلیانس به‌ راحتی در بازار یافت می‌ شوند و اصلا لازم نیست شما زمان زیادی را برای پیدا کردن آن‌ ها صرف کنید. 

تفاوت لوازم یدکی اصلی و متفرقه برلیانس
لوازم یدکی برلیانس

طول عمر لوازم یدکی برلیانس چقدر است؟

توجه داشته باشید که در هر خودرویی به‌ خصوص برلیانس عمر لوازم‌ یدکی ارتباط مستقیمی با کیفیت و اصل بودن آن قطعه دارد. البته لازم به ذکر است که لوازم یدکی و قطعات برلیانس به‌ خاطر کیفیت مناسبی که دارند در مقایسه با سایر خودروهای مشابه و هم‌ رده های ایرانی کیفیت بالاتری داشته و به‌ همین خاطر قیمت بالاتری نیز خواهند داشت. زیرا در ساخت این قطعات از متریال مرغوب استفاده شده‌ است. بنابراین دیرتر خراب‌ شده و عمر طولانی‌ تری دارند. ولی لوازم یدکی تقلبی و متفرقه به‌ خاطر آن که از استانداردهای لازم استفاده نکرده‌ اند و در ساخت آن‌ ها متریال مرغوبی استفاده‌ نشده است، زودتر از حد معمول خراب‌ شده و طول عمر کمتری دارند.

در آخر

مجموعه آسا یدک توانسته‌ است با ارائه لوازم یدکی اصلی برلیانس با مناسب‌ ترین قیمت و بهترین کیفیت رضایت مشتریان خود را کسب نماید. شما می‌ توانید برای خرید لوازم یدکی خودروی خود از طریق همین سایت به‌ صورت آنلاین سفارشتان را ثبت نمایید و آن‌ را در محل تحویل بگیرید.

 

بیشتر بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

× Chat Now