لوازم یدکی آریو S300

مالکان خودروی آریو s300 با گذشت زمان به انواع لوازم یدکی آریو S300 نیاز پیدا می کنند. فروشگاه آسایدک یکی از تامین کنندگان قطعات یدکی آریو S300 می باشد که تواسته است اغلب لوازم و قطعات یدکی خودروی آریو S300 را به دارندگان این خودرو در کوتاه ترین زمان به ارائه نماید. به طور کلی پیش از خرید لوازم مورد نیاز باید اطلاعاتی درباره فروشگاه های معتبر لوازم و قطعات آریو و نیاز خود لوازم مصرفی خودرو داشته باشیم. کارشناسان مجموعه آسا یدک در تلاش اند تا در کوتاه ترین زمان ممکن با مشاوره دقیق در خدمت شما عزیزان باشند.

به عنوان مثال لوازم یدکی آریو s300 یا لوازم یدکی آریو z300 شرکت ezoty عبارت اند از لوازم یدکی بدنه و موتوری و جلوبندی می باشد.

آریو s300
آریو

کمپانی زوتی zoty

در همه جهان سالیانه میلیون ها خودرو به تولید می رسند و به طور میانگین نیمی از این خودروها به کشورهای دیگر صادر یا واگذار می شوند. جالب است بدانید که کشور چین یکی از بزرگ ترین تولید کننده ها در زمینه خودرو به شمار می رود. نخستین محصول کمپانی زوتی zoty در سال 2008 خودروی NOMAD بوده است که در نسخه قبلی‌ اش از فناوری و تکنولوژی چندین سال پیش بهره گرفته است، ولی در جدیدترین نسخه خود از طراحی پورشه ایده گرفته و به کشورهایی نظیر هند صادر می‌ کند. کمپانی زوتی zoty یا همان زوتای یک برند جدید چینی می باشد که در سال 2012 با کپی برداری از تویوتا آلیون 2008 خودرو Z300 که جز خودروهای سدان سایز بزرگ است را به تولید رساند. در سال 2013 خودرو سازی سایپا مونتاژ زوتی z300 را با تغییر نام آن به آریو S300 را در خط تولید این شرکت راه اندازی نمود.

طراحی خودروی آریو Z300 یا S300

لازم به ذکر است که مدل های آریو در دو دسته دنده دستی و دنده اتوماتیک می باشند که طراحی داخلی آن‌ ها از لحاظ امکانات بیشتر با هم متفاوت است. به جرات می توان گفت طراحی مدل دنده اتوماتیک بسیار جذاب تر و شیک‌ تر می باشد.

در بخش طراحی پشت خودرو نو آوری به خرج داده شده است و چراغ‌ های‌ فرم دار بزرگ مناسب با بدنه قرار گرفته است. شیب ملایم در شیشه سمت عقب باعث کوچکتر شدن درب صندوق شده است. شیشه عقب ثابت می باشد و با باز شدن درب صندوق عقب تغییر وضعیت نمی‌ دهد. وجود چراغ بزرگ در عقب ماشین برای کاپوت مزاحمتی ایجاد نخواهد کرد؛ بلکه کاپوت با عرض زیاد خود جای زیادی را برای قرار گرفتن بار فراهم کرده است. حضور شب رنگ در طرفین سپر انتهای خودرو در یک نمونه استاندارد با این که جلوه ویژه ای ندارد ولی داشتن هماهنگی با چراغ‌ ها در قسمت عقب خودرو موجب شده این بخش حجیم به نظر آید.

داخل کابین آریو S300، فضای مناسبی جهت جایگیری پنج نفر و خانواده ایده آل می باشد. نمایشگری که بر روی کنسول داشبورد وجود دارد ظاهری ساده و قدیمی ایجاد کرده است. وجود تهویه هوای مطبوع، کامپیوتر سفری، تنظیم چهار جهته صندلی راننده، وجود سنسور پارک دنده عقب، GPS و سانروف از آپشن های رفاهی این خودرو به شمار می رود. از سایر تجهیزات خودروی آریو S300 می‌ توان به ایربگ راننده و سرنشین، سیستم ضد سرقت، کمربند ایمنی به تعداد پنج عدد، قفل خودکار درب ماشین زمات سرعت یافتن خودرو همچنین قفل ایمنی کودک برای شیشه‌ های عقب، داشتن چراغ مه شکن در بخش عقب و جلوی خودرو، گرم کن شیشه عقب پشت، وجود چراغ‌ های LED در جلو و عقب خودرو با قابلیت تنظیم ارتفاع، ترمز ضد قفل ABS و EBD و ترمز دیسکی و وجود چراغ‌ های راهنما روی آینه بغل خودرو اشاره کرد. رنگ خاکستری و پلاستیک سخت کار شده در داخل کابین خودرو آریو با این که برای زیبایی خودرو استفاده شده است ولی جنس پلاستیک کاربردی نسبتا ضعیف می باشد.

لوازم یدکی
لوازم یدکی آریو

همان طور که گفته شد طراحی خودرو آریو S300 از روی خودروی ژاپنی تویوتا آلیون ژاپن است که طراحان ژاپنی چراغ‌ های کشیده‌ جلو را در کنار جلو پنجره به خوبی تعبیه کرده اند ولی با تغییرات شرکت چینی در آن که خیلی کم مشاهده می‌ شود زیبایی ظاهری آن را تعویض نمی‌دکند. زمانی که از رو به‌ رو به خودرو نگاه کنید مشاهده خواهید کرد که شباهت بسیار زیادی به کرولای 2012 دارد. کاپوت جلویی آریو صاف می باشد و خطوط حجم دهنده‌ ای بر روی آن وجود ندارد. اسپرتی آن را از روی سپر متناسب با چراغ اصلی که دارای انحنای کوچکی است و مدل چراغ و کشیدگی تا روی گلگیر می‌ شود احساس کرد. تجهیزیات براق فلزی به کار برده شده در جلوی پنجره و امتداد چراغ‌ ها زیباری منحصر بفردی را به ظاهر بدنه آریو داده است. به علت وجود لامپ‌ های اصلی درون چراغ که حات هالوژنی دارند آن را شکیل تر کرده و همچنین وجود مه شکن‌ های کم حجم داخل فضای سیاه رنگ اطراف سپر جلوه خاصی را به وجود آورده است.

لوازم یدکی آریو S300

لوازم يدکی خودرو آریو s300 شامل:

  1. قطعات بدنه مانند سپر جلو و عقب، درب موتور، درب اتاق بار، چراغ جلو، شبكه جلو پنجره؛
  2. لوازم موتوری مانند پيستون و رينگ، ميل لنگ، شاطون، سرسيلندر، سوپاپ و …؛
  3. تجهیزات جلوبندی خودرو آریو s300 و زير بندی مانند اكسل جلو و عقب، قرقری فرمان، سيبک فرمان؛
  4. لوازم گیربکسی آریو s300 مانند سنسورهای آریو s300، کنتاکتور، سیلندر پمپ گیربکس، دنده پارک، مبدل گشتاور، شیر برقی، بلوک هیدرولیک، استاتور.
لوازم یدکی

سخن پایانی با همراهان عزیز بازرگانی آسا یدک

در صورتی که برای خرید خود نیاز به اطلاعات بیشتر دارید می توانید با کارشناسان مجموعه در ارتباط باشید تا شما را راهنمایی کنند. آسایدک در تلاش است تا بهترین قطعات را با قیمت مناسب در اختیار مشتریان قرار دهد.