برلیانس h220

لوازم یدکی برلیانس h220

خودروی برلیانس h۲۲۰ از بخش‌ های مختلفی از جمله قسمت‌ های ظاهری، بخش فنی و بخش داخلی یا کابین تشکیل شده‌ است که هر کدام از این‌ ها یکسری لوازم یدکی مخصوص به خود را دارند. توجه داشته باشید در هنگام خرید باید به کیفیت و اصالت کالا توجه بسیار ویژه‌ ای داشته باشید؛ زیرا اگر قطعه مناسب و باکیفیتی برای خودروی خود تهیه نکنید ممکن است عملکرد سایر قطعات را نیز با مشکل روبرو کنید. بنابراین حتماً لوازم یدکی خودرو برلیانس را از فروشگاه‌ های معتبر تهیه کنید.

انواع مدل های خودرو برلیانس

خودروی برلیانس حاصل همکاری و شراکت با برند بی‌ ام‌ و بوده است که در واقع یک خودروی چینی آلمانی به شمار می‌ رود. بخشی از سهام این شرکت توسط شرکت بی‌ ام‌ و خریداری شده‌ است. خودروهای برلیانس در کشورهایی نظیر شیلی، استرالیا، چین، کرهجنوبی، مصر و همچنین کشورهای حوزه خلیج فارس با فروش بسیار خوبی روبرو شده‌ است. پس‌ از برطرف شدن تحریم‌ ها در زمینه خودروسازی، یکسری از شرکت‌ ها مونتاژ خودروهای برلیانس را برعهده گرفتند و توانستند سه مدل خودرو برلیانس با نام‌ های زیر را تولید نمایند:

  • برلیانس مدل ۲۳۰
  • برلیانس مدل ۳۳۰
  • برلیانس مدل ۳۲۰
برلیانس
خودروی برلیانس اچ 220

لازم به ذکر است که خودروهای برلیانس مدل h۲۲۰ تقریباً از سال ۱۳۹۵ در ایران تولید و عرضه شدند. این خودروها به دو صورت اتومات و دنده‌ ای به فروش رسیدند که با استقبال بسیار زیاد روبرو شدند. این خودروها نیز مانند سایر خودروهای دیگر در طول مصرف نیاز به لوازم یدکی دارند که باید حتماً لوازم یدکی آن از فروشگاه‌ های معتبر تهیه شود تا بهترین کیفیت را داشته باشند.

امکانات برلیانس h220

 خودروی برلیانس اچ ۲۲۰ دارای امکانات بسیار زیادی است که از جمله آن می‌ توان به موتور خطی با ۴ سیلندر و ۱۶ سوپاپ اشاره کرد که در این خودرو تعبیه شده‌ است. موتوری به نام BM15L در خودرو برلیانس مدل اچ ۲۲۰ به کار رفته است که با توجه به حجم ۱۵۰۰ سی‌ سی که می‌ تواند در مدت ۵۸۰۰ دور در دقیقه حدود ۱۰۳ اسب بخار قدرت تولید نماید، یکی از عالی‌ ترین موتورهای دنیا برای خودروها به شمار می‌ رود. لازم است بدانید که به برلیانس h220 دارای سیستم ترمز فوق‌ العاده‌ ای از جمله ABS و EBD می‌ باشد.

لوازم یدکی برلیانس
لوازم یدکی

در این خودروخودروی برلیانس h220 ترمز جلو به‌ صورت دیسکی و ترمز عقب به‌ صورت کاسه‌ ای طراحی‌ شده است. از نظر امنیت و ایمنی تنها راننده و سرنشین جلو از سیستم ایربگ بهره‌ مند هستند سیستم صوتی این خودرو مجهز به AUX و MP3 می‌ باشد. جالب است بدانید که چراغ مه شکن جلو شیشه‌ ها در این خودرو مجهز به بالابر برقی بوده و همچنین امکانات دیگری نظیر سنسور دنده عقب، سانروف، سیستم تهویه مطبوع خودکار در این خودرو تعبیه شده‌ است.

طراحی بدنه برلیانس h220

 توسط پینین فارینا و جیوجیارا که دو طراح ایتالیایی هستند، طراحی بدنه خودرو برلیانس مدل اچ ۲۲۰ صورت‌ گرفته است. همان‌ طور که در تصاویر نیز مشاهده می‌ کنید چراغ‌ های جلویی در این خودرو به حالت کشیده بود که جذابیت ظاهری خودرو را برای رقابت در بازار افزایش می‌دهند. در نمای کناری خودرو دو انحنا مشاهده می‌ کنید که برای شکیل شدن ظاهر برلیانس به کار رفته‌ اند. بخش عقبی خودرو برلیانس بی‌ شباهت به یک خودروی ام وی ام سری یک نبوده و در ساخت این خودرو کمپانی ام وی ام نیز مشارکت داشته است.

 ممکن است صدای داخل کابین برخی از خودروها به‌ شدت شما را عذاب دهد ولی باید بگوییم که خودروی برلیانس مدل اچ ۲۲۰ در این زمینه عملکرد بسیار خوبی داشته و زمانی‌ که موتور خودرو در حال فعالیت است، هیچ‌ گونه صدایی در کابین شنیده نمی‌ شود و سرنشینان در آرامش کامل می‌ توانند به سر ببرند.

لوازم یدکی
لوازم یدکی

لوازم یدکی برلیانس h220 را از کجا بخریم؟

گران بودن لوازم یدکی و قطعات خودرو هم در موتور و هم در بدنه یکی از مشکلات خودروهای چینی در بازار به شمار می‌ رود. مثلاً ممکن است شما از خودروهای چینی کیفیت سواری و امکانات یک خودروی دویست میلیونی را دریافت کنید ولی لازم باشد برای خرید لوازم یدکی آن‌ ها هزینه بسیار زیادی پرداخت نمایید. در هر صورت ما توصیه می‌ کنیم حتماً لوازم یدکی خودروهای برلیانس را از نمایندگی‌ ها و مراکز معتبر که از اصالت کالا و اصل بودن اجناس اطمینان دارید تهیه کنید. شما باید در خرید خودرو ابتدا سلیقه و نظر شخصی خود را در نظر بگیرید و سپس نسبت‌ به بودجه و انتظاراتی که از امکانات آن دارید اقدام به خرید کنید. اما توجه داشته باشید هر خودرویی که دارید باید بهترین لوازم یدکی را برای آن تهیه کنید. مجموعه آسا یدک با سال‌ ها سابقه در زمینه انواع لوازم یدکی خودرو، لوازم یدکی خودرو برلیانس اچ ۲۲۰ را با بهترین کیفیت و مناسب‌ ترین قیمت عرضه می‌ کند برای خرید می‌ توانید به سایت آسا یدک مراجعه کرده و کالای موردنظر خود را ثبت سفارش نمایید.

در آخر

 ما سعی کردیم هر آن‌ چه لازم است پیش‌ از خرید لوازم یدکی برلیانس h220 بدانید را بررسی کنیم. چنانچه در این زمینه نیاز به کسب اطلاعات بیشتر دارید، می‌ توانید با کارشناسان مجموعه آسا یدک در ارتباط باشید تا شما را راهنمایی کنند.