مزیت های خرید برلیانس h330 + نقد و بررسي

مزیت های خرید برلیانس h330 + نقد و بررسي

 اگر شما نیز قصد خرید خودرو دارید لازم است با مزیت‌های خرید برلیانس H330 آشنا شوید. این خودرو یکی از محصولات شرکت پارس خودرو و برلیانس است که در سال‌ های گذشته در بازار ایران توانسته جای سایر خودروهای وارداتی را پر کند و تا حد زیادی شکاف قیمتی ایجاد نماید. شرکت پارس خودرو از فرصتی که با خودروهای وارداتی چینی به دست آمد، استفاده کرد و توانست محصولات چینی ارزان‌ قیمت را با شرکت برلیانس چین عرضه نماید. در ادامه ما مزیت‌ های این خودرو را بررسی خواهیم کرد.

 آپشن‌ های بسیار زیاد خودروهای برلیانس اچ ۳۳۰ اتومات نسبت‌ به سایر خودروهای داخلی توانسته است بخشی از مشتریان و مخاطبان را به خود جذب نماید. تقریباً می‌ توان گفت این خودرو مدل صندوق دار برلیانس اچ ۳۲۰ محسوب می‌ شود که در سال ۲۰۱۳ وارد بازار چین شده و توانسته است در مدت بسیار کوتاهی به فروش بیش‌ از ۲۵ هزار دستگاه دست یابد. در ایران نیز در سال ۱۳۹۳ توسط شرکت پارس خودرو اچ ۳۳۰ در دو مدل دستی و اتومات تولید و یک‌ سال بعد در بازار عرضه شد.

 در ابتدا این خودرو با موتور یک‌ و نیم لیتری وارد ایران شد اما پس‌ از ۳ سال پارس خودرو توانست موتوری با حجم بالاتر و گیربکس جدید تقویت شده روی این خودرو بگذارد. موتور جدیدی که این خودروها دارند ۱۶۵۴ سی‌ سی حجم داشته و استاندارد آلایندگی یورو ۵ را پاس نموده است و به‌ راحتی می‌ تواند با جاده‌ ها و آب‌ و هوای ایران همخوانی داشته باشد.

مزیت های خرید برلیانس h330 + نقد و بررسي
برليانس h330

 مزیت اول، توان فنی قابل‌ قبول

 یکی از مزایای اصلی برلیانس اچ ۳۳۰ توان فنی و پیشرانه قابل‌ قبول است. پیشرانه این خودرو 1.65 لیتر حجم دارد، و می تواند 114 اسب‌ بخار قدرت تولید کرده و دارای 154 نیوتن‌ متر گشتاور است. توسط یک گیربکس ۴ دنده اتوماتیک نیروی تولیدی به چرخ‌ های جلوی این خودرو انتقال می‌ یابد. به‌ طور کلی خروجی موتور جدید برلیانس اچ ۳۳۰ اتومات نسبت‌ به مدل‌ های قبلی آن از ۱۰۳ و ۱۱۴ اسب بخار افزایش یافته است. مطابق با ادعای سازنده مدل هایی که موتور جدید دارند شتاب آن‌ ها با تغییر ضرایب دنده به میزان ۱۵ درصد افزایش یافته که دیگر ضعف مدل‌ های قبلی در جاده‌ های شیبدار را ندارد.

 مزیت دوم، طراحی جذاب برلیانس H330

 ظاهر این خودرو بسیار جذاب است. از نمای روبرو جلو پنجره با خطوط نسبتاً عمودی و نواری کرومی مشاهده می‌ کنید که جلو پنجره را به دو قسمت تقسیم می‌ کند. همچنین در جلوی خودرو مه شکن‌ های دایره‌ ای در بین خطوط متعدد پایین سپر قرار دارند و چراغ‌ های جلو هم با دیگر قسمت‌ های خودرو کاملاً هماهنگی دارد. از طرف جانبی خطوط بسیار زیبای روی بدنه می‌ توانید مشاهده کنید که بدنه را از سادگی و یکنواختی خارج کردند. اما نمای پشتی خودرو کمی ساده است. لوگوی پارس خودرو دقیقاً مابین چراغ‌ های عقب قرار گرفته که توسط یک خط افقی به یکدیگر متصل هستند. نکته بعدی مربوط به رنگ‌ بندی بسیار گرم کابین است که جزو نکات مثبت در طراحی داخلی این خودرو محسوب می‌ شود. با این که در کابین این خودرو از المان‌ ها و تجهیزات بسیار لوکس استفاده نشده اما هر وسیله‌ ای که به‌ کار رفته از کیفیت مطلوبی برخوردار است و اصول ارگونومی را رعایت کرده‌ است. لازم به ذکر است که فضای داخلی کابین برلیانس اچ ۳۳۰ اتومات بسیار باز است و در مسافت‌ های طولانی موجب خستگی مسافران نمی‌ شود. همچنین صندلی‌ های این خودرو بسیار زیبا و راحت هستند و مسافران می‌ توانند تنظیمات از تنظیمات ۸ جهته اصلی و تنظیم دستی گودی کمر استفاده کنند. برای صندلی‌ های جلو زیر آرنج در نظر گرفته شده که جنس آن از چرم است همچنین سانروف نیز به دو صورت کامل و شیبدار باز می‌ شوند.

بیشتر بخوانید  لوازم یدکی خودروهای چینی - خرید لوازم یدکی با کیفیت

 مزیت سوم، تجهیزات برلیانس H330

 یکی از مهم‌ترین مزایای خودروی برلیانس اچ ۳۳۰ نسبت‌ به رقبای خود وجود امکانات رفاهی و تجهیزات ایمنی بسیار عالی در خودرو است.

 همچنین برلیانس اچ ۳۳۰ در مقایسه با مدل دستی دارای امکانات بسیار بیشتری نظیر سانروف برقی، سنسور دنده عقب، سیستم تهویه مطبوع خودرو، تنظیم برقی آینه‌ های جانبی، سیستم صوتی قابل پشتیبانی سی‌ دی، یو اس بی، بلوتوث و غیره کلیدهای کنترل سیستم صوتی روی غربیلک فرمان، سیستم رهیاب، بسته شدن پنجره‌ ها به کمک ریموت کنترل، چراغ مه شکن جلو، تنظیمات ۸ جهت صندلی راننده، سیستم هشدار روشن بودن چراغ، روکش چرمی غربیلک فرمان و تنظیم ارتفاع نور چراغ‌ های جلو می‌ باشد.

 با این‌ که در هیچکدام از سایت‌ های ایمنی معتبر جهان هیچگونه شواهی مبنی بر تست ایمنی روی این خودرو وجود ندارد و وضعیت ایمنی آن در ابهام است اما یکسری بررسی‌ های میدانی نشان داده‌ اند که عملکرد ترمزهای این خودرو بسیار مثبت بود است. ترمزهای جلو و عقب خودرو برلیانس اچ ۳۳۰ اتومات به‌ صورت دیسکی بوده و مجهز به سیستم‌ های ABS و EBD است که حتی در هنگام بارندگی و گذر از جاده‌ های لغزنده بسیار دقیق عمل می‌ کند. لازم به ذکر است که خودرو برلیانس H330 به دو کیسه هوا راننده و سرنشین جلو مجهز است که می تواند در افزایش ایمنی نقش داشته باشد.

مزیت های خرید برلیانس h330 + نقد و بررسي
ظاهر خودرو برليانس h330

 در آخر

 ما سعی کردیم در این مقاله مزیت های خودرو برلیانس h330 را بررسی کنیم. اگر شما نیز تجربه رانندگی با این خودرو را دارید می توانید نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید. چنانچه قصد خرید لوازم یدکی برلیانس را دارید می توانید از طریق سایت آسا يدك برای ثبت سفارش اقدام نمایید.

بيشتر بخوانيد:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

× Chat Now