لوازم یدکی خودرو های چینی

گر شماهم یک خودروی چینی دارید و به دنبال یک فروشگاه معتبر برای تهیه ی لوازم یدکی خودرو چینی خود هستید. خبر خوبی برای شما عزیزان داریم که بازرگانی آسا یدک وارد کننده ی اصلی لوازم یدکی خودرو های چینی است. و تمامی محصولات خود را کف قیمت بازار و با گارانتی معتبر و ضمانت اصالت کالا میتونید سفارش بدهید.
آسا یدک به صورت تخصصی روی سه برند خودرو تمرکز دارد. لوازم یدکی برلیانس و لوازم یدکی آریو و لوازم یدکی چانگان. برای تهیه کردن قطعات یدکی خودرو ی چینی خود میتوانید روی لینک مربوطه کلیک کنید.

بنر

قطعات یدکی آریو، برلیانس، چانگانورود به فروشگاه

برای قیمت تماس بگیرید
برای قیمت تماس بگیرید
برای قیمت تماس بگیرید
برای قیمت تماس بگیرید
برای قیمت تماس بگیرید
برای قیمت تماس بگیرید
برای قیمت تماس بگیرید
برای قیمت تماس بگیرید
برای قیمت تماس بگیرید
برای قیمت تماس بگیرید
برای قیمت تماس بگیرید
برای قیمت تماس بگیرید
برای قیمت تماس بگیرید
برای قیمت تماس بگیرید
برای قیمت تماس بگیرید
برای قیمت تماس بگیرید
برای قیمت تماس بگیرید
برای قیمت تماس بگیرید
برای قیمت تماس بگیرید
برای قیمت تماس بگیرید
برای قیمت تماس بگیرید
برای قیمت تماس بگیرید
برای قیمت تماس بگیرید
برای قیمت تماس بگیرید
برای قیمت تماس بگیرید
برای قیمت تماس بگیرید
برای قیمت تماس بگیرید
برای قیمت تماس بگیرید
برای قیمت تماس بگیرید
برای قیمت تماس بگیرید
برای قیمت تماس بگیرید
برای قیمت تماس بگیرید
برای قیمت تماس بگیرید
برای قیمت تماس بگیرید
برای قیمت تماس بگیرید
برای قیمت تماس بگیرید
برای قیمت تماس بگیرید
برای قیمت تماس بگیرید
برای قیمت تماس بگیرید
برای قیمت تماس بگیرید
برای قیمت تماس بگیرید
برای قیمت تماس بگیرید
برای قیمت تماس بگیرید
برای قیمت تماس بگیرید

قطعات خودرو های چینی

امروزه یکی از دغدغه های مالکین عزیز خودرو های چینی خرید لوازم یدکی اصل و با کیفیت برای خودرو های خود می باشد. زیرا در بازار امروز به دلیل تحریم های پی در پی، جنس اصل از غیر اصل بسیار دشوار تشخیص داده می شود. و باعث بروز مشکلات حتی جبران ناپذیر برای مالکان خودروهای چینی شده است. شما می توانید با تماس برقرار کردن با کارشناسان مجرب بازرگانی آسا یدک از مزایای یک خرید مطمئن و مقرون به صرفه بهره مند شوید.

در ادامه به معرفی تاریخچه و مدل های هر کدام از خودرو های چینی وارد شده به بازار امروز ایران می پدردازیم. پس با آسا یدک همراه باشید.

بازرگانی آسایدک

فتح آن سوی دیوار چین

چینی ها در صنیع مختلفی زبانزد خاص و عام هستند. و گاهی هم به دستگاه کپی جهان شناخته می شوند. دنیا همیشه در حال تکامل و پیشرفت است. و کشور هایی که در حال کار و تلاش هستند پیروز رقابت های صنعتی و مالی خواهند بود. پس چین هم وارد عرصه های مختلفی که منظور نظر ما خودرو سازی است، شد.

دهه 50 قرن نوزدهم میلادی آغاز صنعت خودروسازی چین محسوب می شود. یعنی در زمان حاکمیت شوروی بر دنیا که در ابتدای راه به چینی ها برای ساخت کارخانه های خود کمک شایانی کرد. و تا 30 سال آینده یعنی تا سال 1980 میلادی تنها 100 تا 100 هزار دستگاه در سال در چین تولید می شد. ولی با پیشرفت تکنولوژی و به کارگیری ربات ها در صنعت خودروسازی. چین تا سال 1992 توانایی تولید بیش از یک میلیون دستگاه در سال را پیدا کرد.

ورود چین در سال 2001 به سازمان تجارت جهانی نقطه ی عطفی در صنعت خودروسازی چین نیز بوده است. چرا که باعث پیشرفت هر چه بیشتر این صنعت شد. تا این سال چین توانست به تولید 2 میلیون دستگاه در سال برسد. که رقمی مناسب به شمار می آمد. از سال 2002 تا 2007 میزان تولید خودروهای چینی به 21 درصد در سال افزایش یافت. که این پیشرفت باعث شد از سال 2008 تاکنون، چین را به عنوان بزرگترین صنعت خودروسازی جهان بر اساس تعداد خودروی تولید شده در سال رسید.

شرکت های چینی بسیاری در صنعت خودروسازی مشغول تولید و فعالیت هستند. ولی 4 نام بسیار به چشم می خورند. اصطلاحا به این 4 شرکت « 4 بزرگ » می گویند.

  • دانگ فانگ موتورز ( بزرگترین شرکت خودروسازی در جمهوری خلق چین )
  • سایک موتورز ( Shanghai Automotive Industry Corporation یا SAIC )
  • گروه فاو ( FAW Group )
  • چانگان موتورز
  • برلیانس اتو
  • جیلی
  • چری Cherry
  • جی ای سی یا جک JAC

به گزارش آسا یدک پیشبینی می شود. که تا سال 2030 صنعت خودرو سازی چین به تولید بیش از 500 میلیون خودرو در سال هم برسد. که رقمی فوق العاده بزرگ و عظیم است. صنعت خودروسازی در چین تاجایی پیشرفت کرد. بسیاری از این شرکت های بزرگ دفتر هایی در سرتاسر دنیا اللخصوص آمریکا، آلمان، فرانسه و همچنین کشور عزیزمان ایران هم تاسیس کرده اند. و در حال صادرات و درآمدزایی می باشند.

در ادامه با تعدادی از شرکت های بزرگ خودروسازی چینی که در ایران هم فعالیت دارند آشنا خواهیم شد. پس با آسا یدک همراه باشید.

خودرو سازی چانگان موتورز

پیشینه ی شرکت چینی چانگان موتورز به اواسط قرن 19 میلادی یعنی سال 1862 میلادی، در زمانی که دفتر تسحیلات شانگهای توسط « هو ژانگ لی »  پایه ریزی شد، برمی گردد. در دهه 50 قرن بیستم چانگان موتورز با یک دستگاه جیپ ساخته ی این شرکت وارد عرصه ی خودروسازی شد. و در ادامه ی فعالیت خود به تولید خودرو های کوچک پرداخت.

با پیشرفت روز افزون این شرکت توجه همتا های آمریکایی و ژاپنی خود یعنی فورد و سوزوکی موتورز را برانگیخت. و این جلب توجه غول های صنعت خودروسازی باعث عقد قرارداد های مشارکتی تجاری- فنی شد که نتیجه ی آن دیده شدن هر چه بیشتر چانگان موتورز در سطح جهان بوده است.

آسایدک

چانگان موتورز در ایران و عقد قرارداد با سایپا

دلیل مشهور شدن این کمپانی بین ایرانی ها به سال 2014 میلادی بر می گردد. جایی که سایپا با این شرکت با عقد قراردادی مشارکتی و مشترک به تولید و مونتاژ دو خودروی «چانگان CS35» و «چانگان ایدو» پرداخته است.چانگان ایدو به علت قیمت گذاری نامناسب کمتر مورد استقبال مشتریان قرار گرفت. اما مدل کراس اور  CS35 به علت کیفیت مناسب و قیمت گذاری نسبی بهتر بیشتر مورد توجه مشتریان و عاشقان اتومبیل قرار گرفت.

این مدل چانگان نیروی پیشرونده و پیشرانه ی خود را از موتور 4 سیلندر خطی تنفس طبیعی و 125 اسب بخار و گشتاور 160 نیوتن/متر می گیرد. در بازار در حال حاضر تنها مدل دنده اتومات این مدل به فروش می رسد. و تولید مدل دستی آن متوقف شده است.برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان آسا یدک برای خرید لوازم یدکی خودروهای چینی و مدل های خودروهای چانگان موتورز تماس حاصل فرمایید. و یا به  روبرو مراجعه کنید: لوازم یدکی چانگان موتورز.

برلیانس

خودرو سازی برلیانس اتو

برلیانس اتو یک شرکت خودروسازی چینی است که کار آن مونتاژ و به قول معروف سرو هم کردن خودرو های شرکت هایی مثل بی ام و ، میتسوبیشی موتورز ،تویوتا و … می باشد. با توجه به اسم شرکت هایی که برلیانس اتو با آن ها کار می کند نشان می دهد. که این شرکت در مسیر پیشرفت روز افزون و همچنین شناخته شده تر است. پس برسی و تحقیق درباره ی این غول صنعت اتومبیل سازی چینی خالی از لطف نیست.

تاسیس شرکت خودرو سازی برلیانس اتو در سال 1992، توسط « یانگ رونگ » بنا نهاده شد. برلیانس اتو  در بازه ی بین 1992 تا 2002 تنها به تولید مینی بوس مشغول بود. از سال 2003 با جهشی بزرگ با عقد قرارداد مشکارتی با بی ام و پا به عرصه ی مونتاژ خودرو های سواری شهری گذاشت.تا سال 2012 این شرکت با ساخت و مونتاژ 650 هزار دستگاه اتومبیل سواری با کیفیت پیشرفت روز افزون و جایگاه مناسبی در بازار خودروسازی چین به دست آورد تا جایی که در آن سال ششمین شرکت خودروسازی چینی شد.

با توجه به افزایش قیمت سرسام آور ماشین های آلمانی ، آمریکایی ، ایتالیایی و یا انگلیسی در ایران و کاهش ارزش ریال و هم چنین نبود کیفیت مطلوب نسبت به قیمت در خودرو های ایرانی، خودرو های چینی توجه بسیاری را در ایران جلب کرده است. به جرات می توان گفت که در کنار رقبای بزرگی همچون هایما ، چری و … شاید اولین خودروی چینی که در ذهن هر ایرانی می آید برلیانس می باشد. زیرا بدنه ی سریH300 این شرکت بسیار شبیه به BMW طراحی شده است و دلیل محبوبیت برلیانس در همین است. که در کنارزیبایی کیفیت مناسب و مطلوبی نسبت به قیمت خود ارائه می دهد.

بازرگانی آسا یدک با کادری مجرب در زمینه ی واردات لوازم یدکی خودرو های چینی و داخلی از جمله لوازم یدکی برلیانس فعالیت میکند. ما در تلاش هستیم تمامی نیاز های هم وطنان عزیز را تامین کنیم.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره ی نحوه ی عملکرد و قیمت هر یک از لوازم یدکی چینی و همچنین فروش قطعات یدکی برلیانس با کارشناسان آسا یدک تماس بگیرید. و یا به لینک روبرو مراجعه کنید:  لوازم یدکی برلیانس

شرکت خودرو سازی جیلی

شرکت خودروسازی جیلی بزرگترین شرکت خصوصی در صنعت خودروسازی چین و هفتمین خودروساز بزرگ چین است.
هولدینگ جیلی در سال 1986 در شهر نیژو استان چجیانگ کار خود را آغاز کرد. پس از آن در سال 2005 وارد بورس اوراق بهادار هنگ کنگ شد. محصولات جیلی موتورز در ایران با دو مدل: امگراند و جی سی توزیع می گردند. جیلی در سال 2017 به عنوان برترین خودروسازی چین شناخته شد. یکی از دلایل معروف شدن این شرکت مالکیت شرکت ولوو در کشور چین می باشد. که سهم خرید و فروش ولوو در چین را در اختیار خود دارد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد خرید لوازم یدکی خودروهای چینی اللخصوص لوازم یدکی خودروهای جیلی با متخصصین آسا یدک تماس حاصل فرمایید. و یا به لینک روبرو مراجعه کنید: شرکت خودروسازی جیلی

 

ام گرند
تیگو

شرکت خودرو سازی چری

چری شرکتی دولتی خودروسازی در چین می باشد. که در شهر آن هوئی واقع شده است. از سال 2017 تاکنون چری به عنوان دهمین شرکت خودروسازی تلقی می شود. چری با امضای قرارداد های وظیفه ی مونتاژ و تولید نشان های تجاری آمریکایی جگوار و لندرور را دارد. چری همچنین با مدل های eQ، eQ1، Arizzo 5e و Tiggo 3xe در زمینه ی ساخت خودرو های الکتریکی هم گوشه نگاهی داشته است. مدل های ارزان قیمت این شرکت خودروسازی چینی با نام Fulwin عرضه می گردد.

ارزانترین مدل از خودرو های تولیدی چری با نام QQ نسل دمی یا همان ( ام وی ام 110 در ایران ) که قیمتی بین 6 تا 7 هزار دلار دارد. و مدل FulWin 2 FL یا همان ( ام وی ام 315 در ایران ) قیمتی بین 7 تا 10 هزار دلار دارد.

همچنین چری برای پیشروی در روند مثبت خود در تولید. روسیه را در سال 2005 برای احداث شرکت خارج از خانه ی خود انتخاب کرد.

برای کسب اطلاعات دقیق تر و بیشتر از لوازم یدکی و کارکرد هر کدام از لوازم یدکی خودرو های چینی مثل چری و ام وی ام با کارشناسان مجرب آسا یدک تماس بگیرید و یا به لینک روبرو مراجعه کنید: لوازم یدکی چری.

شرکت خودرو سازی جی سی اس JAC

پیشینه ی این شرکت به سال 1999 و در استان آن هوئی چین باز میگردد. امروزه محصولات جی سی اس که به آن برای راحتی جک می گویند. بسیار پر طرفدار شده است. کرمان موتور با عقد قرار داد های مشکارمتی محصولات این شرکت را در بازار خودروسازی ایران عرضه می کند. جک با مدل های S5 و J5 و همکاری کرمان موتور توانست بخش زیادی از مشتریان را به خود جلب کند.

جک در دو مدل دستی و دنده اتومات تولید و عرضه می گردد. به دلیل افزایش تقاضا از محصولات شرکت جک در ایران و همچنین افزایش تقاضای لوازم یدکی خودروهای چینی مثل شرکت جک بایستی در انتخاب مرجع و منبعی برای خرید لوازم یدکی با کیفیت و مرغوب دقت بالایی داشته باشید. چرا که ممکن است لوازم یدکی چینی دست ساز را به جای قظعات یدکی چینی کارخانه ای به شما بفروشند. پس مواظب سود جویان باشید.

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید در هر مرحله از خرید با کارشناسان بازرگانی آسا یدک تماس بگیرید. و یا با مراجعه به لینک روبرو به لیست قیمت ها و دسته بندی لوازم یدکی خودرو های چینی اللخصوص لوازم یدکی جک مراجعه بفرمایید.

جک
زوتی T600

 شرکت خودرو سازی هولدینگ زوتی

سال 2005، سال تاسیس شرکت زوتی یا زوتای در شهر یونگ کانگ چین است. که توسط مرکز هولدینگ زوتی تاسیس شد. قبل از تاسیس این شرکت گروه هولدینگ زوتی قرارداد هایی برای صادرات قطعات خودرو و لوازم یدکی چینی داشت. که پس از تاسیس زوتی اتو یا شرکت خودروسازی زوتی وارد عرصه ی تولید خودرو های شهری شد. سیاست کاری شرکت زوتی خرید امتیاز تکنولوژی های روز دنیا برای تولید خودرو های با کیفیت به جهت پیشرفت صنعت خودروسازی چین است. که اولین خودروی ساخت این شرکت مدل6400 Zotye RX  بود که یک SUV یا sport utility vehicle محسوب می شود. با عقد قراردادی شرکت زوتی مدل z300 یا آریو با سایپا قرارداد مونتاژ و مشترک بست. که باعث به وجود آمدن خودرویی باکیفیت با نام آریو شد. که در 3 تیپ تولید می شود.

چطور یک بازرگانی مناسب برای تهیه لوازم یدکی خودرو های چینی پیدا کنیم؟

با توجه به این که مهمترین کار در نگهداری و تعمیر خودرو استفاده و تعویض درست و به موقع لوازم یدکی چینی با کیفیت می باشد. شرکت آسا یدک مفتخر است. تمامی لوازم یدکی های مورد نیازمردم عزیز ایران زمین رابرای لوازم یدکی خودرو های چینی به خصوص لوازم یدکی آریو سایپا را تامین کند.

شما می توانید تمامی سوالات خود را در روند خرید لوازم یدکی خودرو های چینی مناسب خود. برای خودروی چینی و ایرانی خود با کارشناسان آسا یدک تماس بگیرید.یادتون باشه تمام لوازم یدکی های خودرو های چینی رو با ضمانت اصالت کالا میتوانید از وارد کننده  ی اصلی قطعات یدکی چینی یعنی بازرگانی آسا یدک تهیه کنید.

خوشحالیم که توجه و همراهی شما را در کنار خودمان داریم.