چند دلیل برای خرید برلیانس h320

چند دلیل برای خرید برلیانس h320

 اخیراً خودروی برليانس h320 را در خیابان زیاد مشاهده کرده‌ اید. این خودرو یک هاچ بک شهری و جمع‌ و جور محسوب می‌ شود که با توجه به طراحی زیبا و امکانات رفاهی عالی که در اختیار سرنشینان قرار می‌ دهد، توانسته نظر بسیاری از رانندگان را جلب نماید. در ادامه همراه ما باشید تا چند دلیل برای خرید برلیانس H320 را به شما بگوییم.

 در مورد خودرو چینی برليانس h320 بیشتر بدانید

 در این دهه گذشته شاهد گسترش بسیار زیاد فروش خودروهای چینی در کشورمان هستیم. همین امر باعث شده‌ است که بیش‌ از پیش برندهای خودروسازی مطرحی چون بی‌ ام‌ و، پورشه، تویوتا و غیره با برندهای چینی همکاری داشته باشند. در این‌ بین کمپانی برلیانس که به‌ تازگی فعالیت می‌ کند با شرکت‌ های قدرتمند اروپایی عقد قرارداد کرده و در حال پیشرفت روز افزون است. خودروسازی برلیانس اتو تا به‌ حال ۲۶ سال از سابقه‌ فعالیتش می‌ گذرد و توانسته با برنامه‌ ریزی‌ های صحیح و سیاست‌ های آینده نگرانه یکی از خودروسازان موفق در چین باشد. محصولات کمپانی برلیانس چینی چند سالی است که توسط نمایندگی پارس خودرو در کشور ما عرضه می‌ شود و با استقبال بسیاری از هموطنان رو به‌ رو شده‌ است. به‌ همین خاطر ما در این مقاله قصد داریم به نقد و بررسی برلیانس H320 بپردازیم و هر آن‌ چه لازم است شما پیش‌ از خرید بدانید را بررسی کنیم.

چند دلیل برای خرید برلیانس h320
برلیانس h320

 طراحی ظاهری

برليانس h320 یک هاچبک شهری و کوچک با طول، عرض و ارتفاع به ترتیب ۱۷۵۸، ۱۴۶۰ ،۴۲۱۰ میلی‌ متر بوده که در سگمنت C قرار خواهد گرفت. طبق ادعای شرکت سازنده موسسه طراحی پینین فارینا طراحی این هاچبک زیبا را انجام داده است. در یک نگاه کلی ظاهر این خودرو بسیار جوان پسند و اسپرت است و همین مسئله باعث فروش بیشتر آن نسبت‌ به سایر خودروهای چینی شده‌ است. اگر به نمای جلویی این خودرو نگاه کنید، خطوط تند روی کاپوت را مشاهده می‌ کنید که با طراحی جسورانه چراغ‌ ها و سپرها هماهنگی کامل دارد و این مسئله موجب جذابیت بیشتر این هاچ بک شده‌ است. همچنین در نمای جانبی گلگیرهای حجیم و رینگ‌ های ۱۵ اینچی را مشاهده می‌ کنید که برای خودنمایی بیشتر خودرو به کار رفته‌ اند. نمای پشتی برلیانس H320 از نظر ظاهری زیباترین قسمت طراحی محسوب می‌ شود. در کل برلیانس H320 تا حدودی شبیه به خودروی بی‌ ام‌ و بوده و از آن تقلید شده‌ است.

 طراحی داخلی و امکانات رفاهی

 فضای داخلی برليانس h320 بسیار جذاب بوده که فرمان چرمی، صندلی‌ های راحت چرمی و طراحی ساده زیبایی آن را چندین برابر کرده‌ است. با این‌ که داشبورد این هاچ بک از پلاستیک خشک ساخته‌ شده ولی از نظر طراحی و زیبایی رتبه قابل قبولی را دریافت می‌ کند. به‌ همین خاطر جنس بد مواد اولیه فراموش خواهد شد. یک سیستم مولتی مدیای بسیار شیک در بخش مرکزی داشبورد قرار دارد که به کمک آن می‌ توانید ترانه‌ های دلخواه خود را با کیفیت بسیار بالا گوش کنید و از رانندگی لذت ببرید. همچنین طرز قرارگیری ستون‌ های A و زاویه شیشه جلو به طوری است که به راننده دید و تسلط بسیار خوبی می‌ دهد. به‌ طور کلی باید بگوییم شرکت برلیانس در طراحی این خودرو بسیار خوب عمل کرده است.

بیشتر بخوانید  علائم خرابی سنسور میل سوپاپ خودرو آریو

 در این خودروی هاچ بک امکانات رفاهی بسیار خوب و مناسبی در نظر گرفته شده‌ است که برخی از آن‌ ها عبارت‌ اند از:

  •  کروز کنترل
  •  سیستم تهویه مطبوع الکترونیکی
  •  سانروف برقی
  •  تنظیم ارتفاع نور چراغ‌ های جلو
  •  تنظیم ۸ جهت صندلی راننده
  •  تنظیم نور صفحه کیلومتر
  •  سیستم مولتی مدیا
  •  ۲ عدد توییتر و ۴ عدد بلندگو
    چند دلیل برای خرید برلیانس h320
    طراحي ظاهري برلیانس h320

 مشخصات فنی و مصرف سوخت برليانس h320

برليانس h320 در بخش فنی مجهز به یک پیشرانه ۴ سیلندر ۱۶ سوپاپ به حجم ۱۴۹۸ سی‌ سی است که توان خروجی ۱۰۳ اسب‌ بخار قدرت و ۱۳۸ نیوتن‌ متر گشتاور را دارا می باشد. قطعا باورش برای کسانی که تا به حال تجربه رانندگی با این خودرو را نداشته‌ اند سخت است که بدانند پیشرانه کم‌ رمق یکی از بزرگ‌ ترین ضعف‌ های این خودرو به شمار می آید؛ که برعکس توان خروجی مناسبی که این پیشرانه دارد شتاب اولیه‌ به خاطر وزن زیاد کابین خودرو و نیز وجود گیربکس ۴ سرعته قدیمی (مدل‌ اتوماتیک) این خودرو در حدود ۱۳ ثانیه برای مدل‌ های دستی و حدود ۱۶ ثانیه برای مدل‌ های اتوماتیک خواهد بود. لازم به ذکر است که این شتاب در برخی موارد نظیر سربالایی‌ ها و شیب‌ های تند می‌ تواند شما را ناامید کند. البته این نکته را فراموش نکنید که در مدل‌ های دنده دستی این مشکل شدت کمتری دارد و اکثر رانندگان که با مدل های دستی کار کردند رضایت کامل دارند.

 در آخر

 در مطالب فوق سعی کردیم تمامی مواردی که برای خرید خودرو برلیانس H320 به آن نیاز دارید را بررسی کنیم. چنانچه در این زمینه نیاز به کسب اطلاعات بیشتر دارید می‌ توانید با کارشناسان مجموعه آسا یدک در ارتباط باشید تا شما را راهنمایی کنند. همچنین اگر دارنده خودروی برليانس h320 هستید، می‌ توانید لوازم یدکی برليانس خود را از طریق همین سایت با قیمت مناسب و کیفیت بالا تهیه کنید.

 

بیشتر بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

× Chat Now