لوازم یدکی خودروهای چینی – خرید لوازم یدکی با کیفیت

لوازم یدکی خودروهای چینی

با بالا رفتن قیمت خودروهای اروپایی و آمریکایی، خودروهای چینی پا به عرصه ی خرید و فروش در ایران گذاشتند. امروزه در هر خیابانی می توانید یک یا چند خودروی ساخته شده توسط شرکت های خودروسازی چین را ببینید. بدیهی است با افزایش خرید خودروهای چینی، نیاز به لوازم یدکی خودروهای چینی نیز بیشتر می شود.

یکی از نگران کننده ترین موضوعات هنگام خرید این خودروها، کمیاب بودن یا قیمت بالای لوازم یدکی است. بازرگانی آسا یدک، ضمن گردآوری این مقاله جهت آشنایی شما با خرید لوازم یدکی خودرو های چینی، این قطعات را با کیفیت بالا و اورجینال و همچنین قیمت مناسب عرضه می کند.

 


چند ویژگی خودروهای چینی که آن ها را محبوب می کند.

خودروهای چینی، ظاهری لوکس و امکاناتی قوی دارند. آپشن های بعضی از این خودروها انقدر زیاد است که به شما این امکان را می دهد تا یک خودروی فول آپشن و لوکس سوار شوید. گاهی این خودروها از نظر کیفیتی و امکانات رفاهی به قدری قوی هستند که با خودروهای اروپایی مقایسه می شوند. تصور کنید تمام این نکات مثبت در کنار قیمتی مناسب تر از ماشین های اروپایی قرار بگیرند! این همان دلیل محبوبیت ماشین های چینی است.

 


انواع خودروی چینی پر فروش و محبوب در ایران:

بسیاری از شرکت های سازنده ی خودروهای چینی هستند که اتومبیل های با کیفیتی را درایران چه به صورت وارداتی و چه به صورت مونتاژ در اختیار خریداران قرار داده اند. از جمله این خودروها می توان به چانگان، برلیانس، لیفان، آریو، MG، مدیران خودرو mvm، تیگو، چری و… اشاره کرد.

 


چرا باید لوازم یدکی خودروی چینی در دسترس باشد؟

خودروهای چینی به واسطه ی محبوبیتشان نسبت به خودروهای داخلی، و مناسب بودن قیمتشان نسبت به خودروهای آمریکایی و اروپایی، سهم زیادی از بازار خرید و فروش خودروی ایران را به خود اختصاص داده اند. طبیعی است که به ازای هر خودرویی که فروخته یا خریداری می شود، قطعات یدکی احتیاج است. بنابراین، با بالا رفتن میزان خرید و فروش خودروهای چینی، نیاز بیشتری به تامین لوازم یدکی خودروهای چینی وجود دارد. به همین دلیل لازم است همواره این قطعات در دسترس مردم باشند.

دسترسی آسان به قطعات با کیفیت و قیمت مناسب باعث می شود تا به موقع ایرادات ماشین رفع شده و دچار استهلاک کمتری شود. توجه کنید در صورتی که قطعه ی آسیب دیده در خودرو را به موقع تعمیر یا تعویض نکنید، موجب خرابی قطعات دیگر شده و صدمات و خطرات جبران ناپذیری را به وجود می آورد.

امروزه فروشگاه های زیادی برای فروش لوازم یدکی ماشین های چینی در خیابان ها وجود دارند. علاوه بر این، فروشگاه های اینترنتی زیادی نیز در این زمینه فعالیت می کنند. اما باید توجه کنید که خرید لوازم یدکی خودروهای چینی را باید حتما از نمایندگی و فروشگاه های معتبر انجام دهید.

 


انواع قطعات و لوازم یدکی خودروهای چینی

تمامی خودروهای ایرانی و چینی که مورد استفاده قرار می گیرند، برای عملکرد بهتر و تعمیر و تعویض قطعات آسیب دیده ی خود، به لوازم یدکی با کیفیت احتیاج دارند. به طور کلی لوازم یدکی خودروهی چینی به سه دسته تقسیم می شوند:

  • لوازم یدکی بدنه خودروهای چینی: این لوازم، هنگام تصادفات یا آسیب دیدگی بخش ظاهری خودرو مورد استفاده قرار می گیرند. از جمله سپر، چراغ ها، آینه بغل، توری جلوی سپر و…
  • لوازم یدکی و قطعات داخلی موتور: قطعات یدکی داخلی برای عملکرد بهتر موتور به کار می روند. اصلی ترین اقلام این نوع از لوازم یدکی شامل تسمه تایم، لنت ترمز، صفحه دیسک، فیلتر هوا و… می باشد.
  • سایر قطعات جانبی: این قطعات شامل لوازم جزئی تر مانند سیم کلاچ، رابط فرمان و… می شود.

 


لوازم یدکی خودروهای چینی از چه کشوری وارد می شوند؟

این قطعات به واسطه ی تولید انبوه لوازم یدکی خودروهای چینی از کشورهای مختلف در بازار جهانی قطعات خودرو به فروش رسیده و توسط شرکت ها و نمایندگی های معتبر مانند آسا یدک، در اختیار مصرف کنندگان قرار می گیرد. شرکت هایی که به طور تخصصی وظیفه ی تولید این قطعات را دارند، با فروشندگان مجاز لوازم یدکی خودروهای چینی در تهران، ایران و سراسر جهان قرارداد بسته و به این صورت محصولات خود را به فروش می رسانند.

 


پر مصرف ترین قطعات خودروهای چینی

برخی از خودروهای چینی استهلاک زیادی دارند. برخی نیز به میزان عادی احتیاج به تعویض قطعات دارند. اما همچنان بسیاری از قطعات یدکی خودروهای چینی هستند که مصرف بیشتری نسبت به سایر قطعات دارند. مانند: صفحه دیسک، فیلر، فیلتر خودرو، واشر سر سیلندر، کاسه نمد، بلبرینگ و… . این قطعات و سایر قطعات پرمصرف را می‌ توان از جمله اصلی ترین و پر مصرف ترین لوازم یدکی خودروهای چینی به حساب آورد. لوازم یدکی که گفته شد، سالانه حجم قابل توجهی از آن ها به واسطه فعالیت تجار داخلی و خارجی در اختیار مصرف‌ کنندگان گوناگون آن در داخل کشور قرار می‌ گیرند.

 


لیست قطعات وارداتی از چین

همانطور که می دانید، شرکت های خودروسازی، لوازم یدکی خودروهای خود را طراحی می کنند اما آن ها را خودشان نمی سازند. بلکه تولید قطعات یدکی را به شرکت های سازنده ی دیگر که چه بسا ممکن است در کشور دیگری باشند می سپارد.

کشور چین یکی از بزرگ ترین تولید کننده های قطعات یدکی انواع خودروهاست. هیچ فرقی ندارد که خودرو ساخت کدام کشور باشد؛ سازندگان قطعات یدکی خودروها در کشور چین، همواره انبوهی از انواع لوازم یدکی خودروها را در اختیار خریداران می گذارد. این کشورحتی تولید کننده ی لوازم یدکی با کیفیت بسیاری از ماشین های اروپایی است. از جمله لوازم یدکی که از چین وارد ایران می شود، می توان موارد زیر را نام برد:

  • گیربکس اتوماتیک
  • موتور کامل یا نیم موتور بالا و پایین
  • قطعات مکانیکی داخل خودرو مانند شاتون، یاتاقان ها و میل لنگ ها
  • گیر بکس اتومبیل
  • واتر پمپ
  • موتور فن
  • ترموستات
  • پمپ روغن
  • تسمه تایم
  • تسمه کولر
  • تسمه هیدرولیک
  • استِپر موتور
  • درجه باک
  • سنسور ترمز ABS
  • پمپ بنزین
  • سنسور اکسیژن
  • حس گر دور موتور
  • منیفولد
  • پمپ هیدرولیک
  • پمپ شیشه شور
  • کاتالیزور و…
بیشتر بخوانید  چرا باید خودروی چانگان بخرم؟ - 8 دلیل برای خرید چانگان cs35

 


چگونه لوازم یدکی با کیفیت و اصل بخریم؟

اولین و مهم ترین قدم برای خرید لوازم یدکی خودروهایی چینی، مراجعه به نمایندگی معتبر یا فروشگاه لوازم یدکی قابل اعتماد است. توجه کنید که همیشه نزدیک ترین فروشگاه لوازم یدکی، بهترین انتخاب نیست. بسیاری از فروشگاه ها وجود دارند که برای پایین آوردن قیمت، لوازم یدکی فیک و بی کیفیت می فروشند. همین امر باعث آسیب دیدن قطعات خودروی شما و تحمیل هزینه برای خرید مجدد و زود هنگام قطعه ی مورد نظر می شود. بنابراین بسیار مهم است که لوازم یدکی خودروهای چینی را از کجا بخریم.

بازرگانی آسا یدک، یکی از معتبر ترین فروشگاه ها برای تامین لوازم یدکی اصلی خودروی شماست که امکان خرید اینترنتی لوازم یدکی خودروهای چینی را برای شما فراهم می کند.

 


هنگام خرید لوازم یدکی خودروهای چینی به چه مواردی باید توجه کنیم؟

  • مراجعه به فروشگاه معتبر جهت خرید لوازم یدکی با کیفیت اصلی و دوام بالا
  • انتخاب درست قطعه ی مورد نظر
  • استعلام اصالت کالا با استفاده از روش های موجود، که در ادامه توضیح خواهیم داد.
  • خرید محصولاتی که اصالت شرکت سازنده ی آن ها مشخص و تایید شده است.
  • توجه به بارکد، هولوگرام یا برچسب اصالت کالا
  • در صورت اهمیت جهت قرار گیری قطعه، توجه به سمت مورد نظر. مثلا خرید چراغ خطر گلگیر عقب سمت راست چانگان

 


چرا باید لوازم یدکی با کیفیت بخریم؟

بسیاری از قطعات خودرو، استهلاک بالایی دارند. مثلا با هر بار ترمز گرفتن، لنت ترمز مصرف می شود. حال اگر ساکن شهری شلوغ باشید یا مدام در جاده های پر پیچ و خم تردد کنید، طبیعتا احتیاج بیشتری به ترمز گرفتن دارید. پس باید از محصولی استفاده کنید که کیفیت بالایی دارد. در غیر این صورت، دوام و ماندگاری قطعه ی بی کیفیت، بسیار پایین و به اندازه ی نصف یا حتی کمتر از قطعات با کیفیت است. عدم توجه به این موضوع می تواند خطرات جانی نیز به همراه داشته باشد.

همچنین فرموش نکنید که قطعات مختلف خودرو، با یک دیگر در ارتباط هستند. پس در صورت آسیب به یک قطعه یا ایراد داشتن آن، مابقی قطعات نیز صدمه می بینند. این امر موجب خسارات مالی شدید برای شما می شود. پس به ضرب المثل “ارزان، گران است”، اعتماد کنید.

 


استعلام لوازم یدکی خودروهای چینی و تشخیص لوازم یدکی با کیفیت چگونه است؟

با پیشرفت تکنولوژی به راحتی می توانید اصالت لوازم یدکی خودروهای چینی را استعلام بگیرید. اگر با کارخانه ی سازنده ی قطعه آشنایی دارید، به نام و لوگوی آن دقت کنید. همچنین از خرید کالای بی نام و نشان خودداری نمایید.

علاوه بر این می توانید با استفاده از اپلیکیشن استعلام کالای وارداتی و یا بارکد خوان، بارکد محصول یا کد اصالت آن را استعلام بگیرید.

 


از کجا لوازم یدکی اصل بخریم؟

شرکت بازرگانی آسا یدک، وارد کننده و توزیع کننده ی لوازم یدکی خودروهای چینی با کیفیت اصلی و دوام است. همچنین مشاوران ما در این شرکت همواره آماده ی پاسخگویی به سوالات شما خریداران محترم هستند. بازرگانی آسا یدک  همواره در تلاش است برای اطمینان خاطر مشتریان محترم ، قطعات یدکی را از تولید کنندگان معتبر خط تولید ( OE) تامین کرده و با مناسب ترین قیمت در اختیار مشتریان گرانقدر خود قرار دهد.

شما خریداران محترم در هر جای ایران عزیزمان که باشید، می توانید با خرید اینترنتی یا تلفنی قطعه ی مورد نظر، در کوتاه ترین زمان ممکن آن را درب منزل خود تحویل بگیرید. همچنین می توانید برای اطلاع از قیمت لوازم یدکی خودروهای چینی تماس گرفته یا به صفحه ی فروشگاه در سایت مراجعه نمایید.

برای اطمینان از خرید خود می توانید نظرات مشتریان سایت آسا یدک را در صفحه اصلی بخوانید.

 


از کجا بفهمیم لوازم یدکی که خریده ایم را درست انتخاب کرده ایم؟

مهم ترین نکته ای که باید در هنگام خرید لوازم یدکی خودروهای چینی به خاطر داشته باشید، این است که به فروشنده ی مجرب و متخصص مراجعه نمایید. همچنین لازم است هنگام خرید، نام اصلی و دقیق قطعه که در همه جا رایج است را به کار ببرید. در غیر این صورت ممکن است تشابه اسمی باعث خرید قطعه ی نادرست شود.

علاوه بر این، باید در مورد قطعات جفت، به جهت صحیح آن اشاره کنید.

 


خرید لوازم یدکی خودروهای چینی مانند چانگان، آریو و برلیانس

اگر قصد خرید قطعات آریو، برلیانس و چانگان را دارید، باید بدانید که بازرگانی آسا یدک فروشگاه تخصصی لوازم یدکی خودروهای چینی مانند لوازم یدکی برلیانس ، لوازم یدکی چانگان و لوازم یدکی آریو است. تمامی قطعات خودرو های چینی را می توانید بدون واسطه و با قیمت بسیار مناسب از فروشگاه آسا یدک تهیه کنید. تمامی قطعات خودرو های چینی که در آسا یدک به فروش می رسد، دارای گارانتی و ضمانت اصالت کالا است. برای خرید لوازم یدکی برلیانس میتوانید با آسا یدک تماس بگیرید و قطعه ی مورد نظر خود را درب منزل تحویل بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

× Chat Now