چرا باید خودروی چانگان بخرم؟ – 8 دلیل برای خرید چانگان cs35

آیا چانگان ماشین خوبی است؟

خودروی چانگان cs35 ساخت کمپانی قدرتمند چینی چانگان می باشد که از سال 1862 تاسیس شده است. این خودرو جزو کراس اورهای جمع و جور و پرطرفدار است که علت آن، ویژگی هایی است که در ادامه ی مقاله به آن می پردازیم. خودروی چانگان شاسی بلند بین رقبای چینی هم رده ی خود در ایران کیفیت و امکانات بالاتری دارد. خرید چانگان به شما این امکان را می دهد تا با یک قیمت مناسب، خودروی شاسی بلند سوار شوید و از آپشن های آن لذت ببرید.

 

برای آشنایی با آپشن های چانگان کلیک کنید.

 


معرفی خودروی چانگان سی اس 35

خودروی چانگان CS35 در سال 2011 برای اولین بار به صورت یک طرح مفهومی در دانشگاه فرانکفورت معرفی شد. سپس در سال 2012 نمونه ی تجاری آن وارد بازار خرید و فروش شد. این ماشین در ابتدا با موتور 1.6 لیتری وارد بازار شد که پس از مدتی، شرکت سازنده تصمیم گرفت تا یک نسخه پایه با انجین 1.5 لیتری و جعبه دنده ی دستی ارائه دهد.

چانگان سی اس 35 اولین SUV شرکت Changan بود. در ایران، ابتدا به صورت وارداتی و با قیمت بالا وارد عرصه خرید و فروش شد. به همین دلیل، مردم از خرید چانگان استقبال چندان خوبی نکردند. در این هنگام، شرکت سایپا که از علاقه ی مردم ایران به سوار شدن خودروی شاسی بلند خبر داشت، این خودرو را مونتاژ کرده و با قیمت پایین تر روانه ی بازار نمود. به این صورت نام خود را به عنوان تولید کننده ی خودروهای شاسی بلند در کشور به ثبت رسانید.

 


8 دلیل مهم برای خرید چانگان cs35

در سال های اخیر که واردات خودروهای اروپایی و آمریکایی به مشکل خورد، همچنین با بالا رفتن قیمت ها، راه ورود خودروهای چینی به بازار خرید و فروش خودروی ایران، باز شد. یکی از خودروهایی که در نبود شاسی بلندهای خارجی دیگر توانست پاسخگوی نیاز افراد باشد، چانگان بود. دلایل بسیاری برای خرید این شاسی بلند چینی وجود دارد که یک به یک آن ها را مورد بررسی قرار می دهیم.

 

1.نگران کمیاب شدن لوازم یدکی چانگان نباشید.

وقتی پای خرید خودروهای چینی به میان می آید، اولین دغدغه ی خریداران، خرید لوازم یدکی آن ها می شود. اما هنگام خرید  چانگان نگران نباشید. بازرگانی آسا یدک نمایندگی فروش قطعات اصلی و لوازم یدکی چانگان است که به راحتی این لوازم را تامین می کند. شما می توانید با مراجعه به فروشگاه اینترنتی آسا یدک و همچنین صفحه ی مربوط به چانگان در این سایت، نسبت به خرید لوازم یدکی چانگان اقدام نموده و قطعه ی موردنظر خود را درب منزل تحویل بگیرید.

 


2. گیربکس چانگان بسیار کارآمد است.

پیشرانه ی چانگان cs35 دارای 4 سیلندر و حجم 1.6 لیتری می باشد که در نسخه ی وارداتی این خودرو، توان تولید 123 اسب بخار قدرت را دارد. این توان در نسخه ی مونتاژ شده ی چانگان به 113 اسب بخار می رسد. همچنین 160 نیوتن متر گشتاور دارد. در این خودرو، قدرتی که توسط پیشرانه تولید می شود با یک جعبه دنده ی 4 سرعنه ی اتوماتیک یا 5 سرعته ی دستی به چرخ های جلو منتقل می شود.

 


3. طراحی ظاهری زیبا

طراح ایتالیایی این خودرو در طراحی ظاهری چانگان cs35 کاملا مستقل عمل کرده است. ظاهر این خودرو الهام گرفته از هیچ خودروی دیگری نیست. ظاهر جوان پسندانه، گلگیرهای عضلانی، بدنه ی هماهنگ و متعادل، چراغ های زیبا، جلوپنجره های کرومی، خطوط شکسته ی جذاب و رینگ های بزرگ 17 اینچی باعث شده تا یک کراس اوور جمع و جور و منحصر به فرد تولید شود.

بیشتر بخوانید  نکاتی درباره تسمه دینام چانگان

 


4. کابین چانگان

همکاری چندین ساله ی چانگان با شرکت خودروسازی فورد باعث شده تا کابین چانگان cs35 شباهت زیادی به ماشین های فورد داشته باشد. در کابین چامگان از قطعات نقره ای رنگ استفاده شده که منتقل کننده ی حس خوبی به راننده و سرنشینان است. در نسخه ی پلاس چانگان CS35 در کابین از رنگ قرمز بیشتر استفاده شده است. ین خودرو فضای خوب و راحتی برای سرنشینان فراهم می کند.

 


5.امنیت بالای خودروی چانگان

یکی از مواردی که آمار خرید چانگان را بالابرده است، میزان امنیت این خودرو است. برخلاف ماشین های چینی دیگر در بازار خودروی ایران که منبع معتبری برای ویژگی های امنیتی ندارد، چانگان 4 ستاره ایمنی از موسسه C-NCAP دریافت کرده است. امکانات دیگری همچون 4 ایربگ و ترمز ABS به امنیت این خودروی پر طرفدار اضافه کرده است.

 


6. تجربه ی آپشن های متنوع با خرید چانگان

وجه تمایز بسیار مشخص بین چانگان و رقبای چینی آن در ایران، آپشن های فوق العاده ی این خودرو است. سی اس 35 مجهز به فرمان برقی، کروز کنترل، آینه های تاشو برقی اتوماتیک، کنترل سیستم صوتی روی فرمان، صندلی قابل تنظیم 6 حالته برای راننده و قابلیت تنظیم ارتفاع فرمان می باشد. ایربگ های جانبی، ترمز ABS و EBD و BAS، صندلی های چرمی، سانروف، کامپیوتر سفری، سیستم ضد سرقت و… از امکانات رفاهی changan است که نسب به قیمت این خودرو، امکانات خوبی است.

 


7. مصرف سوخت خودروی چانگان بهینه است.

پیشرانه ی این موتور از فناوری Blue Core بهره مند است. به دلیل وجود این فناوری، شرکت چانگان اعلام کرده است که این خودرو در هر صد کیلومتر 6.6 لیتر (جعبه دنده دستی) و 7 لیتر (دنده اتومات) بنزین مصرف می کند. این مقدار معادل هر یک باک برای 760 کیلومتر رانندگی است. این عدد نسبت به میزان مسیر طی شونده برای لیفان X60 که 660 کیلومتر است، عدد قابل توجهی است. در نتیجه خرید چانگان به لحاظ میزان مصرف سوخت نیز مقرون به صرفه است.

 


8. چانگان با کیفیت بالای ساخته شده است.

شرکت چانگان سابقه ی طولانی مدتی در ساخت خودرو دارد و جزو 4 خودرو ساز برتر کشور چین است. به همین دلیل، محصولات چاگان کیفیت بسیار بالایی دارند. چانگان CS35 در آخرین بازرسی کیفی سازمان استاندارد، توانسته 4 ستاره کیفی بدست آورد. بنابراین از لحاظ کیفی یکی از بهترین خودروها در رده قیمتی خود باشد. این در حالی است که رقبایی نظیر جک s3 و ام وی ام x22 موفق به کسب 3 ستاره شده اند.

 


اگر طرفدار ماشین های شاسی بلند هستید، خرید چانگان را به شما توصیه می کنیم. شما می توانید برای خرید لوازم یدکی چانگان از طریق لینک مربوطه اقدام نمایید. بازرگانی آسا یدک، ارائه دهنده انواع لوازم یدکی و قطعات اصلی خودروهای چینی در ایران است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

× Chat Now