مزایا و معایب خودروي برلیانس سري 300

مزایا و معایب خودروی برلیانس سري 300

 با توجه به تحریم‌ ها خودروسازان چینی خودروهای بسیار زیادی را روانه بازار ایران کرده‌ اند که باعث شد انواع و اقسام خودروهای چینی نسبتاً بی‌ کیفیتی را در بازار داشته باشیم. از جمله این خودروها، خودرو برلیانس سري 300 بود که با استقبال بسیار زیادی رو به‌ رو شد. این خودروی پرطرفدار توسط یک شرکت بسیار معروف چینی با همکاری آلمانی‌ ها و همچنین برند جهانی بی‌ ام‌ و عرضه شد. نسبت‌ به سایر خودروهای چینی، برلیانس دارای ظاهر جذاب با کیفیت نسبتاً خوب است. شرکت پارس خودرو که پیش‌ از ورود خودروهای چینی مسئول تولید و اسمبل خودروهای نیسان قشقایی، نیسان ماکسیما، رنو مگان و غیره بود و باید خودروهای برلیانس را عرضه می‌ کرد. خودروهای برلیانس سری 300 در دو مدل دستی و اتومات روانه بازار می‌ شدند که هر کدام آن‌ ها دارای آپشن های ویژه‌ ای مثل تهویه اتوماتیک، سانروف، آینه‌ های جانبی برقی و مه شکن نسبت‌ به مدل دستی بودند.

مزایا و معایب خودروی برلیانس سري 300
خودرو برلیانس سري 300

 معرفی کلی خودرو برلیانس سري 300

 دو مدل از خودروهای برلیانس یعنی H320 و H330 از جمله سری ۳۰۰ این خودرو هستند. مدل اچ ۳۲۰ یک هاچ‌ بک شهری و مدل اچ ۳۳۰ یک سدان اقتصادی محسوب می‌ شود. در سال ۱۳۹۴ این دو خودرو برای اولین‌ بار توسط گروه خودروسازی سایپا و برند چینی برلیانس عرضه شدند که با قیمت بسیار ارزان نسبت‌ به سایر خودروهای هم‌ رده توانستند بازار داخلی خوبی را داشته باشد.

 طراحی بیرونی و درونی برلیانس سری 300 چگونه است؟

 از نظر ظاهری و طراحی بیرونی این خودروهای سری 300 برلیانس ظاهر بسیار جذابی دارند که نظر اکثر جوانان را جلب می‌ کند. به‌ همین خاطر از بدو ورود به ایران با استقبال بسیار خوبی مواجه شد و همین ثابت کرد که نمای ظاهری و طراحی بیرونی این خودرو آن را به یکی از محبوب‌ ترین خودروهای خوش قیمت در ایران تبدیل کرده‌ است. بنابراین اگر از آپشن های زیاد و ویژه این خودرو چشم پوشی کنیم و بخواهیم آن را از نظر ظاهری قضاوت کنیم، به جرأت می‌ توان گفت سری ۳۰۰ برلیانس طراحی بسیار جذاب و شیکی دارد. طراحی داخلی خودرو برلیانس نیز بسیار جذاب است و با وجود آپشن های مختلف مانند مانیتور، سانروف و غیره می‌ تواند تمامی انتظارات شما از یک خودروی خوب را برطرف کند. شاید زمانی‌ که در خودروی برلیانس سری 300 هستید، اصلاً حس نکنید که یک خودروی چینی زیر پای شما است؛ زیرا اغلب امکانات رفاهی را در اختیار شما قرار می‌ دهد.

بیشتر بخوانید  آریو S300 اتوماتیک یا زوتی Z300 اتوماتیک

 خرید خودرو برلیانس سري 300 از بازار دست دوم

 از جمله معایب خودروهای برلیانس سری ۳۰۰ می‌ توان به قیمت بسیار زیاد قطعات مصرفی نسبت‌ به رقبای ایرانی، سواری نسبتاً خشک، افت قیمت بسیار زیاد در بازار دست‌ دوم، گیربکس قدیمی در نمونه اتوماتیک و غیره اشاره کرد. بنابراین وقتی قصد خرید این خودروها را از بازار دست‌ دوم دارید، باید حتماً به این نکات توجه ویژه داشته باشید تا بتوانید یک خودروی با کیفیت خریداری کنید.

 جمع‌ بندی

 خودروهای سری ۳۰۰ برلیانس علاوه‌ بر تمام مزایایی که دارند، یکسری معایب نیز دارا می‌ باشند که شناخت مزایا و معایب خودروهای برلیانس به شما کمک می‌ کند تا خرید خود را با اطمینان بیشتری انجام دهید. در این بخش ما نقاط ضعف و قدرت خودروی برلیانس سری ۳۰۰ را به‌ صورت مجزا ذکر خواهیم کرد تا شما بتوانید با اطلاعات کامل‌ تر و دید بازتری برای خرید این خودرو اقدام نمایید.

 نقاط قوت

  •  ظاهر زیبا و شیک
  •  هندلینگ مناسب
  •  مشخصات فنی قابل قبول در نسخه 1.65 لیتری
  •  فضای مناسب و جادار
  •  امکانات و آپشن های بسیار زیاد

 نقاط ضعف

  •  کیفیت نامطلوب کابین
  •  نامشخص بودن وضعیت ایمنی
  •  سواری نسبتا خشک
  •  وزن زیاد خودرو
  •  کمبود نسبی قطعات یدکی و قیمت زیاد آن ها در بازار
  •  موتور ضعیف1.5
مزایا و معایب خودروی برلیانس سري 300
خودرو برلیانس

خرید قطعات یدکی خودرو برلیانس سری 300 از آسایدک

لوازم یدکی برلیانس سری ۳۰۰ در سایت آسایدک موجود می‌ باشد. برای ثبت سفارش کافیست قطعه موردنظر خود را جستجو کنید و متناسب با خودروی خود مناسب‌ ترین را انتخاب کرده و سپس مراحل ثبت سفارش را طی نمایید. برای ثبت سفارش لازم است هزینه کالای موردنظر را به‌ صورت آنلاین پرداخت کرده و آدرس خود را برای ارسال محصول درج کنید تا کالای موردنظر با بسته‌ بندی مناسب در موعد مقرر به دست شما برسد.

 در آخر

 همان‌ طور که گفته شد قطعات یدکی خودرو برلیانس سري 300 به‌ سختی یافت می‌شود اما شما می‌توانید تمامی لوازم یدکی برلیانس را با مناسب‌ ترین قیمت و بهترین کیفیت به صورت آنلاین از طریق سایت آسایدک تهیه کنید. پس‌ از ثبت سفارش، محصول موردنظر در موعد مقرر به آدرس شما ارسال می‌ شود.

 

بيشتر بخوانيد:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

× Chat Now